Piata alimentelor ecologice destinate copiilor de pana la 3 ani este estimata a creste cu 5% in 2018, de la valoarea de 7,5 milioane de euro de anul trecut, potrivit estimarilor Superfood Company, importator si distribuitor de produse pentru copii mici. Valoarea totala a pietei alimentelor pentru sugari si copii mici se ridica anul trecut la aproximativ 50 milioane de euro, potrivit Superfood Company.

Cresterea segmentului de hrana ecologica pentru sugari si copii mici vine pe fondul unui interes din ce in ce mai ridicat al romanilor pentru o dieta sanatoasa. Parintii, in special, au inceput in ultimii ani sa caute solutii pentru a le oferi copiilor o alimentatie echilibrata, fara adaosuri inutile si daunatoare.

“Deschiderea mai mare pe care o manifesta romanii in ultima perioada pentru produsele sanatoase nu poate decat sa ne bucure. Este o tendinta globala care a inceput sa fie resimtita si pe plan local. Este esential sa le asiguram copiilor o alimentatie perfect adaptata nevoilor lor, incepand din perioada diversificarii”, a explicat Daniel Daraban, Director General al Superfood Company.

Superfood Company face parte dintre jucatorii importanti din acest sector, avand un portofoliu din care face parte si marca Organix, care inregistreaza o cota de piata de 20%. Gama de produse Organix a fost lansata in 1992 si este in portofoliul Superfood Company din anul 2012. In 2017, Organix a inregistrat o crestere de 20%, iar estimarile pentru 2018 vizeaza continuarea tendintei ascendente, cu o majorare de aproximativ 10%, tinand cont de dinamica actuala a pietei. Organix este o gama de produse alimentare ideala pentru inceperea si continuarea diversificarii alimentatiei bebelusului, inca de la sase luni.

Retail jobs

Pe toate etichetele produselor Organix este specificat, pentru fiecare categorie in parte, carei etape a diversificarii alimentatiei ii apartin. Gama Organix este disponibila in majoritatea magazinelor din reteaua IKA: Auchan, Cora, Carrefour-Bila, DM, Mega Image, Selgros, Kaufland.

Superfood Company este o companie germano-romana care se numara printre jucatorii importanti de pe piata locala de import si distributie de produse pentru copii din categoria de varsta 0 – 3 ani. Compania activeaza pe piata romaneasca din 1992 si a fost fondata de omul de afaceri german, Johan Georg Hibler. Sediul central se afla in Bucuresti, iar la nivel national Superfood Company detine sase sucursale situate in Braila, Brasov, Cluj-Napoca, Craiova, Iasi si Timisoara. Produsele importate sunt distribuite pe diverse canale: marile lanturi de farmacii, farmaciile independente, spitale, cele mai importate lanturi de hypermarketuri si supermaketuri din tara, canalele de comert traditional.

Citeste si:
Piata produselor de ingrijire pentru copiii mici, in crestere cu 5%
Piata produselor de ingrijire...

Superfood Company are un portofoliu variat, dedicat nou-nascutilor, sugarilor, copiilor cu varsta pana in trei ani, dar si mamelor care alapteaza. Acest portofoliu cuprinde, printre altele, marcile: Organix si Hero Baby Solo (alimente ecologice pentru sugari si copii), Baby Nova, Nuby, Dentistar si Bibi (puericultura mica), Cam (puericultura mare), Colief Infant Drops (suplimente alimentare impotriva colicilor), Medela (produse pentru mame si bebelusi).

Superfood Company are in portofoliu si produse pe care le distribuie in parteneriat cu nume importante ca: Beiersdorf, Bella, S&C Johnson, Colgate, GlaxoSmithKline etc. Compania detine si un magazin on-line, dedicat in principal proaspetelor mame si bebelusilor.

Sursa foto: Ivanko80/Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri