Piata de puericultura mica atinge pragul de 16 milioane euro in 2018

Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori si distribuitori de produse pentru copii mici, apreciaza ca segmentul de puericultura mica a atins pragul de 7,5 milioane de euro la sfarsitul primului semestru din 2018 si va ajunge la valoarea de 16 milioane euro pana la finalul anului. Raportat la aceeasi perioada a anului trecut, aceasta nisa de piata a inregistrat o crestere de circa 7%, potrivit datelor companiei. La finalul anului 2017, valoarea pietei de puericultura mica se ridica la aproximativ 15 milioane de euro, avand 25 de jucatori activi, iar Superfood Company se regaseste intre primii trei, din punct de vedere al cotei de piata.

“Cresterea pietei de puericultura mica este influentata de majorarea consumului pe plan local, care va continua si in urmatoarea perioada, conform estimarilor noastre. Superfood a avut o evolutie foarte buna pe acest segment, in primul semestru al anului, Baby Nova fiind marca cea mai bine vanduta, atat pe segmentul de puericultura mica, cat si la nivelul intregului portofoliu. Nisa produselor de ingrijire a copiilor mici traverseaza o perioada buna, stabila, dar ramane supusa provocarilor. Dintre cele 25 de companii care activeaza in acest sector, 80% din cota de piata este reprezentata de primii sapte jucatori”, a declarat Daniel Daraban, director general al Superfood Company.

Potrivit reprezentantilor companiei, in afara de cresterea consumului, un alt factor care a influentat piata de puericultura mica este si interesul din ce in ce mai ridicat al proaspetilor parinti, in ceea ce priveste alegerea unor produse de calitate tot mai buna.

In categoria de puericultura mica, care cuprinde o varietate de suzete, biberoane, tetine si accesorii, de la periute de dinti, la aspiratoare nazale, geluri gingivale, seturi de vesela, articole care ofera siguranta copilului in casa etc., Superfood are in portofoliu marcile Baby Nova, Nuby, Dentistar, Bibi, Dreambaby si Baby Works. Prin aceste marci, Superfood Company detine aproape 20% din piata. Principalele marci concurente ale Superfood, pe segmentul de puericultura mica sunt: Avent, Primii Pasi, Chicco, Nuk, U-Grow si Tommy Tippee.

“Am observat atat din cresterea vanzarilor pentru marcile din categoria de puericultura mica, dar si din discutiile cu clientii nostri la targurile de profil, ca romanii acorda mai multa atentie si implicit se informeaza mai mult inainte de a achizitiona un produs util si sigur pentru copilul lor. Noi incurajam aceasta tendinta, dar credem ca este necesar un efort concertat al principalilor jucatori din piata, pentru ca informarea sa fie completa si corecta”, a adaugat Daniel Daraban.

Citeste si:
Piata produselor de ingrijire pentru copiii mici, in crestere cu 5%
Piata produselor de ingrijire...

Superfood Company este o companie germano-romana si se numara printre jucatorii importanti de pe piata locala de import si distributie de produse pentru copii din categoria de varsta 0 – 3 ani. Compania activeaza pe piata romaneasca din 1992 si a fost fondata de omul de afaceri german, Johan Georg Hibler. Sediul central se afla pe Soseaua de Centura, la 15 km de centrul Bucurestiului, iar la nivel national Superfood Company detine sase sucursale situate in: Braila, Brasov, Cluj-Napoca, Craiova, Iasi si Timisoara. Produsele importate sunt distribuite pe diverse canale: marile lanturi de farmacii, farmaciile independente, spitale, cele mai importate lanturi de hypermarketuri si supermaketuri din tara, canalele de comert traditional.

Superfood Company are un portofoliu variat si complet, dedicat nou-nascutilor, sugarilor, copiilor cu varsta pana in trei ani, dar si mamelor care alapteaza. Acest portofoliu cuprinde, printre altele, marcile: Organix si Hero Baby Solo (alimente ecologice pentru sugari si copii), Baby Nova, Nuby, Dentistar si Bibi (puericultura mica), Cam (puericultura mare), Colief Infant Drops (suplimente alimentare impotriva colicilor), Medela (produse pentru mame si bebelusi).

Superfood Company are in portofoliu si produse pe care le distribuie in parteneriat cu nume importante ca: Beiersdorf, Bella, S&C Johnson, Colgate, GlaxoSmithKline etc. Compania detine si un magazin on-line, dedicat in principal proaspetelor mame si bebelusilor: www.primele-cumparaturi.ro.

Citeste si:
Investitie de 800.000 euro in al doilea magazin Bebe Supermarket
Bebe Supermarket a deschis al...
Sursa foto: Ivanko80/Shutterstock
Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri