Omul de afaceri Mihai Miron, proprietarul holdingului Ropharma si implicit al societatii Bioef, a investit 3,5 milioane de euro intr-o fabrica de lactate Vitalact, brand romanesc de lapte praf.

Noua fabrica este situata in localitatea Baru, judetul Hunedoara si detine echipamente de ultima generatie, personal specializat si laborator propriu autorizat, unde este controlata calitatea laptelui si a produselor finite. Mai mult decat atat, brandul romanesc Vitalact este sustinut si de propria ferma de vaci si cele 1.500 hectare de terenuri agricole situate in comuna Dostat, jud. Alba.

Investitia de 3,5 milioane de euro de la Baru a ajutat la diversificarea produselor brandului Vitalact ca flux integrat (ferma vegetala – ferma zootehnica – fabrica de produse lactate), corelat cu un bun control al intregului proces, de la furca la furculita.

“Am decis sa investesc in Romania, si nu in alta tara, intrucat aici am reusit sa construiesc de jos, putin cate putin, un brand care la ora actuala se bucura de o popularitate crescuta, in special in randul mamelor si copiilor. Initial, am resimtit putina reticenta cand cei apropiati au aflat ca imi doresc o noua investitie mare in Romania, insa eu consider ca este mereu loc pe piata, daca scoti produse deosebite, iesite din tipar. Ma gandesc la lapte ecologic, la lapte cu proprietati terapeutice. Cam pe aceeasi idee cu laptele praf pentru copii si aici ne gandim sa producem un lapte care sa te faca sa dormi mai usor, altul care sa te linisteasca etc. Ceva la limita intre alimente si suplimente alimentare. Ne dorim ca datorita noii fabrici de la Baru sa reusim sa aprovizionam magazinele din Romania cu produsele Vitalact, astfel incat sa facem o concurenta serioasa produselor straine”, declara omul de afaceri Mihai Miron, proprietarul brandului romanesc Vitalact.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri