Pentru a sustine un numar mai mare de comenzi si, in acelasi timp, pentru a incerca un alt tip de business, StarGift a investit in jur de 120.000 euro pentru a deschide un showroom & cafenea. Acesta va fi deschis la sfarsitul lunii iulie. In jur de 50.000 euro au fost investiti in amenajarea showroom-ului si echipamente necesare, iar restul de aproximativ 70.000 euro in partea de productie. Liviu Birleanu, fondatorul companiei, a venit cu aceasta ideea pentru clientii care isi doresc produsule pe loc, iar in timp ce asteapta pot servi o cafea sau o alta bautura intr-o atmosfera prietenoasa.

Magazinul de cadouri personalizate StarGift deschide un showroom & coffee

“Desi, anul trecut am spus ca vrem sa ne extindem compania in afara, in Bulgaria si Ungaria, n-am reusit sa facem acest pas pentru ca la sfarsitul anului trecut am inregistrat vanzari record pe care nu le-am anticipat. Ne-am dat seama ca primul pas pe care trebuie sa-l facem este sa cautam o noua locatie, care sa ne permita sa sustinem un unumit volum de vanzari. Noua locatie este de 400 mp, de patru ori mai mare fata de cea precedenta, si este pozitionata in zona Grivitei din Bucuresti. N-am renuntat la ideea de a merge in afara, dar vrem sa fim siguri atunci cand o facem ca suntem bine pregatiti”, a relatat, pentru wall-street.ro, Liviu Birleanu, fondatorul StarGift.

Pe langa extinderea companiei peste granite, StarGift ia in considerare si deschiderea unor puncte de lucru in orasele mai mari din tara, precum Cluj, Timisoara, Brasov sau Iasi. “Avem foarte multe comenzi din provincie si acest lucru ne incurajeaza sa vrem sa ne dezvoltam serviciile si in afara Bucurestiului. Sunt cateva orase mai mari din care vin cele mai multe comenzi si acestea vor fi primele pe lista”, a spus Liviu Birleanu.

Mazda CX-5 a fost cel mai...
Citeste si: Mazda CX-5 a fost cel mai vandut model al japonezilor anul trecut

Fata de anul trecut, cand portofoliul de produse care pot fi personalizate cuprindea in jur de 500 de produse, acum StarGift dispune de aproximativ 700 de produse, iar numarul acesta creste odata cu tendintele din piata.

Magazinul de cadouri personalizate StarGift deschide un showroom & coffee

“De cand am infiintat StarGift am observat ca la noi in tara chiar exista foarte multa dragoste. Oamenii isi fac cadouri si vor sa o faca intr-un mod cat mai special si personalizat. Bineinteles, cele mai vandute produse sunt cele cu mesaje de dragoste”, a mai spus fondatorul StarGift.

Cum a inceput povestea magazinului online de cadouri personalizate StarGift

In martie 2016, Liviu Birleanu impreuna cu sotia sa s-au gandit sa deschida un magazin online de cadouri personalizate. Cu o strategie buna, in primele 9 luni de la infiintare au reusit sa inregistreze in jur de 5.000 de comenzi.

NNC Services: Millenials...
Citeste si: NNC Services: Millenials schimba paradigma recrutarii

Antreprenorii au realizat ca piata cadourilor personalizate poate fi o nisa extrem de importanta, ce poate fi dezvoltata prin produse ingenioase, experienta online adaptata noilor tehnologii si dispozitive, termene de livrare scurte si preturi decente. In trei luni magazinul online era live, iar productia si livrarea comenzilor s-a realizat de acasa. Lucrurile au evoluat rapid si in august 2016, StarGift avea deja un sediu si spatiu de productie si, totodata, primii 2 angajati. Astazi, echipa are peste 10 angajati si isi doreste sa ajunga la o echipa de 15 pana la sfarsitul anului, pentru a fi pregatiti in perioada de sarbatori.

Cele mai multe comenzi sunt realizate de Ziua indragostitilor si de Craciun, in timpul acestor doua sarbatori StarGift inregistreaza in jur de o mie de comenzi pe zi, in timp ce in restul zilelor sunt intre 200 si 300 de comenzi.Magazinul de cadouri personalizate StarGift deschide un showroom & coffee