Danone Romania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 497 milioane lei, crescand cu aproximativ 3% in comparatie cu anul 2016. Evolutia pozitiva din ultimii ani se datoreaza accentului pus de Danone pe segmentul de iaurturi, unde aduce valoare adaugata sporita pentru consumatori – sub marci globale precum Activia, Actimel, Danonino sau locale, precum Cremosso si Delicios. Danone Romania isi mentine pozitia de lider pe piata locala de iaurturi.

"Rezultatele Danone in Romania creeaza o baza pentru continuarea dezvoltarii durabile a business-ului si pentru noi investitii locale, in fabrica noastra din Bucuresti, in proiecte sociale si in dezvoltarea categoriei de iaurturi. In perioada 2017-2018 investim aproximativ 1 million de euro pentru dezvoltarea a doua noi linii de productie si introducerea unui nou robot de paletizare in fabrica, care ne permit sa raspundem mai bine nevoilor de pe piata locala si de pe celelalte piete pe care le deservim in regiune. O suma similara, de 1 milion euro, este investita pentru a sprijini dezvoltarea fermierilor parteneri, atat ferme familiale, cat si profesionale.”, a declarat Natalia Gelstein Kiss, Director General Danone Romania, Bulgaria, Moldova si Tarile Adriatice.

Peste 1 milion de iaurturi sunt produse zilnic, in medie, in fabrica din Bucuresti, folosind anual peste 60 milioane de litri de lapte, majoritatea provenind de la ferme sau gospodari din Romania.

“Dupa ce am sustinut in ultimii ani Activia, Actimel si Danonino, in 2018 am relansat brandul Danone pentru portofoliul nostru central, invitand consumatorii sa redescopere bucuria retetelor simple, bazate pe lapte si fermenti, bunatatea iaurturilor si sustinem, in general, o repozitionare a categoriei de iaurturi si a beneficiilor sale.” adauga Natalia Gelstein Kiss.

Consumul de iaurt ramane inca destul de scazut, comparativ cu alte tari, la aproximativ 6.6 kg pe persoana pe an – comparativ cu 23 kg in Bulgaria, peste 10 kg in Cehia sau 21 kg in Suedia. Cu toate acestea, iaurtul este un produs cunoscut pentru beneficiile digestive, iar interesul romanilor pentru alimente sanatoase este in crestere in ultimii ani.

Citeste si:
Danone mizeaza pe BIO si lanseaza o noua gama de iaurturi
Danone mizeaza pe BIO: 4 noi...

Danone Romania este lider de piata pe segmentul iaurturi. Compania are in portofoliu zeci de sortimente de produse, realizate in majoritate in fabrica din Bucuresti, cu lapte proaspat colectat de la fermierii romani. Fabrica Danone din Bucuresti a produs local primele iaurturi in 1999. In 2019 Danone Romania va sarbatori 20 de ani de prezenta in Romania si 100 de ani, la nivel global, de la producerea primelor iaurturi Danone.

Danone Romania face parte din compania Danone, activa in domeniile: produse lactate proaspete, ape minerale imbuteliate, alimentatie pentru bebelusi si alimentatie medicala avansata. Danone a facut primul pas pe piata in Barcelona inca din 1919, cand Isaac Carasso a inceput sa vanda primele iaurturi in farmacii, ca un leac pentru infectiile intestinale, care afectau in special copiii.

Sursa foto: Shutterstock

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Citește și
Mediul de afaceri estimează o scădere medie de 10% până la finele anului 2020
Setari Cookie-uri