27 Iulie 2018

Producatorul de suplimente alimentare Alevia estimeaza o crestere a cifrei de afaceri de 10% in 2018



Alevia, compania romaneasca specializata in productia de suplimente alimentare si ceaiuri, a inregistrat in anul 2017 o cifra de afaceri in jur de 24,5 milioane de lei si o crestere cu 10% mai mult fata de valoarea inregistrata in 2016, generand un profit in valoare de peste 2,8 milioane de lei. Pentru anul in curs, compania estimeaza o crestere cu pana la 10% a cifrei de afaceri.

Afacerile companiei au crescut anul trecut datorita unui mix de factori, care vizeaza atat largirea portofoliului de produse, investitiile in sectiile noi si cresterea numarului de clienti, cat si dezvoltarea gamelor de produse comercializate in hypermarketuri si a exportului in Republica Moldova.

In 2017, actiunile de business intreprinse de Alevia au vizat deschiderea de sectii noi, in urma unei investitii in valoare de 2 milioane de euro in utilaje si cladiri. Cu rolul de a creste capacitatea de productie, dar si retehnologizarea sectiilor deja existente, au fost achizitionate doua hale noi cu o suprafata de 3.000mp si utilaje performante.

Cat despre gama de produse, compania a lansat anul trecut trei noi linii, marind si diversificand portofoliul de produse cu peste 100 de produse: 35 sortimente din gama food, 15 siropuri, 7 produse orosolubile, 2 creme si 50 sortimente de ceai vrac. Gama food contine 35 produse: seminte, fructe uscate si nuci, achizitionate de la un furnizor din Olanda. Gama siropuri contine 9 siropuri pentru adulti si 6 pentru copii. A treia linie de produse sunt produsele orosolubile, cu un gust de portocale, intr-o forma simpla de administrare, pentru ca se dizolva direct in cavitatea bucala, fara a fi necesara dizolvarea in apa.

Ceaiurile, cele mai vandute produse in 2017

Anul 2017 a insemnat pentru companie o crestere pe mai multe categorii de produse. Cea mai mare pondere s-a inregistrat la ceaiuri cu 20%, urmata de gama Ginkana cu 12%, gama de sucuri cu 6%, si gamele de imunitate, creme si produsele de slabit, realizand fiecare o pondere in vanzari de 5%. Cea mai spectaculoasa crestere s-a inregistrat la ceaiuri si Coenzima Q10, cu un procent de 20%.

Pentru anul 2018, Alevia isi propune mentinerea trendului si estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu 10-15%. In atingerea obiectivului, compania pregateste deschiderea unei noi sectii si finalizarea a doua hale cu o suprafata de 750 mp ce vor fi destinate depozitarii. Va continua si in acest an procesul de dezvoltare a portofoliului de produse, prin extinderea gamei food si a lansarii de ceaiuri premium.

Alevia este o companie romaneasca infiintata in 1994, specializata in productia de suplimente alimentare si ceaiuri. Compania, in care lucreaza 200 de angajati, produce 140 de tipuri de suplimente nutritive si 60 de sortimente de ceaiuri, disponibile in peste 4.000 de farmacii si magazine din Romania.



Citeste si