Floria.ro, divizia online a Grupului Floria, genereaza 30% din totalul afacerilor consolidate si a depasit 3,5 milioane de lei in perioada mentionata. Floria.ro este segmentul cu care a inceput povestea Floria, in urma cu 8 ani, si care a contribuit la dezvoltarea catre offline. Pentru anul acesta obiectivul Floria.ro este consolidarea pozitiei pe piata, prin crestere strategica sustenabila si fidelizarea clientilor prin campanii dedicate, declara Marina Popescu, director general Floria.ro.

Segmentul offline reprezinta 70% din totalul afacerilor consolidate ale Grupului Floria, si cuprinde operatiunile depozitului Floria, Florariile Floria, evenimente si retail de tip IKA.

„Dezvoltarea intensa a GrupuluI Floria catre cateva directii din offline a facut ca in doar 3 ani, sa ne crestem valoarea cifrei de afaceri de aproape 3 ori, si sa devenim unul dintre cele mai importante grupuri de firme din domeniul floristicii din Romania. Pe segmentele offline, cresterile inregistrate sunt mari, pentru ca vorbim despre divizii relativ noi, dezvoltate in ultimii 3 ani, care adreseaza si zona corporate, iar potentialul de dezvoltare pe termen lung este considerabil”, spune Lacramioara Cristea, director operational Grupul Floria.

Tendintele: mobile si diversitate

Ponderea traficului inregistrat de pe mobil pe Floria.ro a ajuns in primele 6 luni ale anului la 65% din total, fata de 60% cat reprezenta in aceeasi perioada a anului anterior.

Optical Network, proprietarul...
Citeste si: Proprietarul Optiblu si Klarmann, afaceri de 63 milioane lei in 2018

„Dezvoltarea mobile-ului este o tendinta clara la nivel de ecommerce, insa in retailul online de flori s-a resimtit o crestere mai putin accelerata fata de alte domenii. Anul acesta insa am vazut o dinamica foarte puternica si din perspectiva ratelor de conversie de pe dispozitivele mobile, semn ca adoptia s-a petrecut incet, dar a fost de bun augur”, spune Marina Popescu.

In ceea ce priveste preferintele in materie de flori, la nivelul Grupului Floria se pastreaza inclinatia catre buchetele care contin diverse flori si culori, create de floristi cu experienta si care urmeaza tendintele stilistice internationale.

„Ponderea buchetelor alcatuite dintr-un singur soi de floare a scazut constant si reprezinta acum aproximativ o treime din totalul buchetelor vandute la nivelul intregii tari prin Floria.ro si Florariile Floria. Sunt preferate buchetele cu diversitate de flori si volum considerabil, buchetele cu diametru de 25-30 cm fiind cele mai populare. Trandafirii criogenati si plantele de interior au de asemenea o dinamica interesanta, cu un interes crescut fata de ele, in special in Bucuresti”, mai spune Marina Popescu.

Floria.ro conduce in topul vanzarilor online de flori, implinind anul acesta 8 ani de existenta. Floria.ro a castigat de sase ori titlul “Floraria Anului” la Gala Premiilor eCommerce si din mai 2015 este Furnizorul Oficial al Casei Regale a Romaniei pentru buchete si aranjamente.
Reteaua de florarii Floria cuprinde 4 florarii in Bucuresti, in Piata Dorobanti, bd. Ion Campineanu, Afi Cotroceni si Baneasa Shopping City, precum si o florarie in Aeroportul Otopeni si una in Ploiesti.

Profero, crestere de pana la...
Citeste si: Digital advertisingul, in crestere. Profero, afaceri cu 15% mai mari

Grupul Floria opereaza floraria online Floria.ro (Floria Network SRL), reteaua de florarii Floria (Flower’s Secret SRL), proiecte peisagistice si decor pentru evenimente (Floria Projects SRL), distributie de flori si plante catre retailul de tip IKA (Reteaua Floria SRL), precum si vanzari engros (Floria International Wholesale SRL).