Floria.ro, divizia online a Grupului Floria, genereaza 30% din totalul afacerilor consolidate si a depasit 3,5 milioane de lei in perioada mentionata. Floria.ro este segmentul cu care a inceput povestea Floria, in urma cu 8 ani, si care a contribuit la dezvoltarea catre offline. Pentru anul acesta obiectivul Floria.ro este consolidarea pozitiei pe piata, prin crestere strategica sustenabila si fidelizarea clientilor prin campanii dedicate, declara Marina Popescu, director general Floria.ro.

Segmentul offline reprezinta 70% din totalul afacerilor consolidate ale Grupului Floria, si cuprinde operatiunile depozitului Floria, Florariile Floria, evenimente si retail de tip IKA.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont