Floria a inceput ca un business online, iar ulterior s-a extins in mediul offline. Grupul Floria a ajuns sa detina pe langa floraria online si unitatile fizice si proiecte peisagistice si decor pentru evenimente, precum si distributie de flori si plante catre retailul de tip IKA si vanzari engros.

„In 2018 am inregistrat o dinamica pozitiva si pentru reteaua de florarii. Avem pe de-o parte cresterea si maturizarea retelei –am ajuns la 6 unitati, fiecare dintre ele cu peste 1 an vechime in locatia respectiva. Pentru un business de acest tip este foarte important ca publicul sa vina in contact cu spatiul in mod repetat, astfel incat sa stie ca in locul respectiv gaseste flori deosebite si sa faca o destinatie din floraria ta. Asta se intampla in timp, mai rapid sau mai lent in functie de spatiu. De exemplu, pentru florariile din centrele comerciale, AFI Cotroceni si Baneasa Shopping City, acest timp a fost mult mai scurt decat, de exemplu, floraria Floria din Ion Campineanu, unde traficul este mai redus si mai putin repetitiv”, explica Adrian Ciucur, CEO Floria Group.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont