Up Romania, companie specializata in solutii de motivare a angajatilor, a lansat Up Achizitii, un serviciu gratuit pentru companiile mici si mijlocii, care le faciliteaza interactiunea cu furnizorii de produse si servicii. In functie de produsele pe care le aleg, IMM-urile pot obtine reduceri de pana la 60%. Investitia facuta de Grupul Up in platforma Up Achizitii se ridica la circa 1,5 milioane de euro.

Romania este prima tara din grupul Up care lanseaza platforma Up Achizitii, un loc de intalnire al companiilor cu furnizorii.

"Platforma Up Achizitii este un instrument prin care intreprinderile mici si mijlocii reusesc sa intre in contact cu furnizorii la un click distanta. Ne-a fost foarte usor sa identificam nevoile acestor IMM-uri, pentru ca de 15 ani au ales sa lucreze cu noi si fac parte din cele 15.000 de companii client care folosesc solutiile de fidelizare a angajatorilor lor. Cei 16 ani de experienta in Romania ne-au ajutat sa identificam nevoile lor si asa am ajuns sa avem aceasta solutie pe care sa le-o oferim", a declarat Elena Pap, director general Up Romania.

Din cele 15.000 de companii partenere, peste 80% sunt IMM-uri. "Sper sa colaboram cu cat mai multe dintre ele", a adaugat Elena Pap. Volumele de tranzactii nu vor fi foarte mari pe fiecare companie, insa CEO-ul Up Romania estimeza, in primul an, un volum al tranzactiilor de circa 500.000 de euro.

Serviciul Up Achizitii este gratuit pentru IMM-uri, iar "banii vin din parteneriatul cu furnizorii".

Care isi doresc antreprenorii? Dar furnizorii?

Experienta de 16 ani de activitate in tara a ajutat Up Romania sa identifice care sunt nevoile IMM-urilor si furnizorilor si sa cunoasca foarte bine situatiile cu care acestia se confrunta.

"IMM-urile isi doresc sa aiba acces la furnizori de top, sa aiba oferte foarte bune si sa aiba puterea de a negocia preturi avantajoase, sa obtina cele mai bune produse si toate acestea sa le faca intr-un timp scurt. Punem sa le oferim discount de pana la 60% la produsele pe care si le aleg in functie de serviciile pe care le vor si in functie de volumele de care au nevoie", a declarat Elena Pap.

"Am identificat si nevoia furnizorilor de a dezvolta relatia cu IMM-urile. Acestia au dificultati in a intra in contact cu IMM-urile, care sunt companii mici si nu au posibilitatea de a se promova. De asemenea, furnizorii au dificultati in a estima bugetele de marketing, de cercetare, pentru a capta aceasta categorie de clienti. Uneori, eforturile lor se traduc intr-un cost ridicat in ceea ce priveste forta de vanzare", a adaugat aceasta.

Cum functioneaza Up Achizitii

Platforma Up Achizitii simplifica si eficientizeaza activitatea IMM-urilor, principalele avantaje fiind ca acestea vor primi o singura factura la contractarea de produse si servicii multiple, nu vor mai fi obligate sa aloce resurse umane pentru a centraliza ofertele furnizorilor si pentru a plasa comenzi, iar platile se fac la termen, cu efecte benefice asupra cash-flow-ului. De cealalta parte, furnizorii nu se mai confrunta cu o piata greu de accesat.

Pentru inceput, furnizorii vor fi din zona serviciilor de curierat, apa/cafea/ceai, birotica si papetarie, insa si alte servicii vor fi adaugat de de curand pe platforma: medicale, de asigurari, de electricitate, gaze.

Up Romania face parte din Grupul Up, al treilea emitent la nivel international pe piata tichetelor de servicii. Cu o prezenta de 16 ani in Romania, compania ofera celor peste 20.000 de clienti (peste 700.000 de beneficiari) tichete de masa pe suport de hartie si electronic, tichete cadou, vouchere de vacanta pe suport de hartie si electronic, tichete sociale pentru gradinita si tichete de cresa. Pentru anul 2018, Up Romania estimeaza o cifra de afaceri de 70 de milioane de lei.

Citeste si: Cum a transformat digitalizarea piata tichetelor de masa?

Sursa foto: Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri