Potrivit reprezentantilor Brico Depot, achizitia Praktiker, anuntata in august 2017, consolideaza pozitia grupului Kingfisher pe piata locala de imbunatatire a locuintei, devenind in prezent numarul doi in Romania, cu o retea de 38 de magazine si cu oportunitati de crestere pe piata locala.

Procesul de rebranding al retelei Praktiker va fi implementat in mai multe etape. Concentrate in jurul strategiei operationale ONE Kingfisher, lansate in 2016, directiile de dezvoltare includ transformarea gamelor actuale de produse prin integrarea unor game de produse inovatoare, disponibile in toate magazinele din Europa. In prezent, 7.500 de produse din oferta unificata se gasesc in reteaua Brico Depot, iar peste 5.000 dintre acestea sunt disponibile deja si in magazinele Praktiker.

Brico Depot

Procesul de rebranding va fi finalizat pana la inceputul sezonului de primavara, astfel incat in prima parte a anului 2019 Kingfisher va opera intreaga retea din Romania sub brandul Brico Depot, detinut de Kingfisher. Pe langa procesul de rebranding, planul de optimizare a retelei comerciale si eficientizare a activitatii operationale include si inchiderea a trei magazine Praktiker respectiv Arad, Brasov si Pitesti. Brico Depot a prevazut deja un plan de suport si integrare a cat mai multor angajati in reteaua de magazine existenta, potrivit reprezentantilor companiei.

Adela Smeu a fost numita CEO...
Citeste si: Adela Smeu, noul CEO al Brico Depot Romania

Adela Smeu, Brico Depot

„Nu a fost deloc o decizie usoara. Intelegem impactul pe care aceasta decizie il are asupra colegilor nostri si am construit un plan prin care sa le oferim posibilitatea de a lucra in alte magazine Brico Depot sau sprijin in gasirea altor oportunitati de angajare pe piata locala. Continuam strategia de consolidare a operatiunilor dupa achizitia Praktiker, de la sfarsitul anului trecut, prin initierea procesului de rebranding. Vom finaliza astfel o etapa importanta a procesului de integrare si vom lansa o alta, orientata catre o acoperire nationala mult mai buna si axata si mai mult pe nevoile clientilor nostri. Credem ca fiecare dintre noi trebuie sa aiba o casa in care sa se simta bine, iar obiectivul nostru este ca reamenajarea locuintei sa fie accesibila tuturor. Ambitia grupului din care facem parte este sa devenim lider pe piata de imbunatatire a locuintei, un obiectiv care va prinde din ce in ce mai mult contur in urma strategiei noastre pe termen mediu si lung”, declara Adela Smeu, CEO Brico Depot Romania.

In 2016, grupul Kingfisher a lansat o noua strategie operationala, ONE Kingfisher, in care accentul este pus pe crearea unei oferte unificate de produse pentru imbunatatirea locuintei, pe valorificarea mediului digital si pe optimizarea eficientei operationale, in toate tarile in care functioneaza brandurile Kingfisher.

Veniturile B&B Collection...
Citeste si: Ce afaceri inregistreaza B&B Collection pe piata din Romania