Tudor Tailor, business antreprenorial lansat in 2010 de Alin Copindeanu si Marius Dan, a investit aproximativ 20.000 euro intr-un proiect care combina nanotehnologia si conceptul Made to Measure. Costumul hidrofob nu se uda si nu se sifoneaza. Alin Copindeanu a explicat conceptul, de ce nevoia de a dezvolta o astfel de directie si importanta nanotehnologiei in fashion.

Te prinde ploaia, scapi paharul de vin sau cafeaua pe costum, care insa nu se uda, nu se pateaza si nici nu ramane cu vreun miros. Lichidul se prelinge pe suprafata materialului, iar picaturile ramase se aseaza pe suprafata sa sub forma unor perle care pot fi scuturate dintr-o miscare. Este costumul croit din tesaturi hidrofobe, un material tesut foarte strans si tratat cu o substanta speciala, astfel incat ploaia, cafeaua, vinul sau oricare alt lichid nu patrund tesatura, ci doar se aseaza pe ea, prevenind absorbtia sa de catre fibrele interioare.

Tudor Tailor, brand de costume made to measure, a decis sa introduca in oferta sa astfel de costume hidrofobe, in urma unei investitii de aproximativ 20.000 de euro. „La Tudor Tailor am acordat dintotdeauna o atentie speciala materialelor din care sunt realizate costumele noastre, nu intamplator acesta este unul dintre motivele pentru care pastram cu mandrie o pozitie de leader in segmentul nostru de piata. Si pentru ca orice business care isi doreste sa creasca are un foarte bun echilibru intre calitatea produselor si tehnologia de realizare a acestora, nu am ezitat sa investim aproximativ 20.000 euro intr-o linie de costume avangardista pentru care petele lichide nu mai sunt o problema, pentru ca el nu se uda, pastrandu-si imaginea impecabila chiar si dupa o astfel de intamplare neprevazuta”, spune Alin Copindeanu.

Ce este costumul hidrofob

La baza un costum made to measure, creat la comanda, pe dimensiunile clientului, dupa o sesiune de fitting cu un croitor care ia masuri personalizate, costumul barbatesc hidrofob este rezultatul imbinarii nanotehnologiei hidrofobe, care respinge orice lichid, cu tesaturile elegante specifice costumelor business si casual.

Citeste si:
iTUX: afaceri cu 40% mai mari si un nou business in retail
iTUX: premiul cel mare la...

„Tudor Tailor creeaza costume si accesorii practice, care sa fie mai mult decat un design la moda. In cazul costumului hidrofob, nanotehnologia scuteste domnii de griji si de vizite dese la curatatorie”, explica Alin Copindeanu.

Chiar daca sunt avansate tehnologic, tesaturile hidrofobe sunt materiale naturale, premium, care lasa pielea sa respire. Tesaturile hidrofobe sunt create prin tratarea unor tesaturi premium cu substante speciale hidrofobe. Materialele folosite in cadrul Tudor Tailor provin de la producatori mondiali de tesaturi precum Holland & Sherry, Dormeuil sau Cerruti.

Nanotehnologie in fashion

Atat conceptul made to measure, cat si tehnologia hidrofoba din tesaturile costumelor au acelasi scop: confort si eliminarea grijilor purtarii unui costum. Costumele made to measure sunt croite fix dupa masurile celui care le poarta, iar designul este ales in functie de conformatia corpului. Pe de cealalta parte, nanotehnologia elimina grijile purtarii unui costum. Dupa ce te asiguri ca iti vine manusa, costumul are si beneficiul de a te scapa de grija posibilelor accidente.

Citeste si:
Cum alegi ceasul potrivit pentru tinuta ta
Cum alegi ceasul potrivit...

De cand focusul catre nanotehnologie in cadrul Tudor Tailor? „Traim intr-o societate in continua dezvoltare si evolutie, a tine pasul cu tehnologia nu mai este demult un lux, ci o evidenta necesitate, iar cand un brand vine in intampinarea clientilor sai cu produse care tin cont pana si de cele mai inedite ipostaze, pastrandu-si totusi eleganta si versatilitatea, putem spune ca gandim in perspectiva, respectand atat nevoile pietei, dar totodata venind cu solutii pentru preintampinarea problemelor, preferand sa tratam cauza, nu efectul. Companii de renume mondial din Franta si Anglia au dovedit printr-o experienta ireprosabila ca aceste tehnologii pot fi la indemana celor interesati, de aceea ne bucuram ca putem facilita accesul clientilor nostri la o astfel de experienta”, spune Alin Copindeanu.

Pretul costumului, care se afla in in showroom-ul Tudor Tailor pentru a putea fi prezentat clientilor, este de 3.900 lei, iar cei dornici de achizitie o pot face doar pe baza de comanda. Antreprenorii Tudor Tailor nu si-au targetat vanzari imediate cu noul proiect, ci mai degraba la familializarea clientilor cu noile tehnologii, mai spune Alin Copindeanu.

Planurile Tudor Tailor in nanotehnologie si fashion

Reprezentantii brandului declara ca vor acorda in continuare atentie tehnologiei si inovatiilor din fashion si vor lansa in viitorul apropiat „travel jacket”, un concept de sacou de barbati care integreaza o tehnologie de tesatura ce se sifoneaza mai greu, ideala pentru calatorii. „Astfel, clientii nu isi vor mai face probleme legate de cum transporta hainele”, spune Alin Copindeanu.

Cat despre evolutia businessului Tudor Tailor, antreprenorul estimeaza o crestere de 15-20% pentru anul in curs fata de 2017. Anul trecut, Tudor Tailor a inregistrat o cifra de afaceri de 1,166 milioane euro, potrivit datelor de pe Ministerul de Finante.

Citeste si:
Povestea Cristallini si Consiglieri, o afacere de familie de 6 mil.lei
Afacerea de familie care...

Sursa foto: Razvan Baltaretu

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Extindere in Belgia pentru Tudor Tailor