Adoptarea legii cash-back, cresterea numarului de plati cu cardul, dar si numeroasele intreprinderi mici si mijlocii din tara noastra sunt printre principalele motive pentru care compania myPOS planuieste sa isi extinda prezenta in Romania, unde are in acest moment aproximativ 1.000 de clienti. Pentru a afla strategia pe care o va aborda, am stat de vorba cu Irfan Rasmally, business director in cadrul companiei.

myPOS, cu sediul in Londra si licentiata de catre autoritatile din Regatul Unit al Marii Britanii, ofera IMM-urilor o platforma destinata platilor realizate atat online cat si prin intermediul propriilor terminale POS pe care antreprenorii trebuie sa le cumpere pentru a putea folosi serviciile companiei. Odata cu achizitionarea terminalului, acestia primesc si un card de debit cu care au acces instant la sumele procesate, aspect pe care Irfan Rasmally il considera cel mai important avand in vedere nevoia continua de capital a afacerilor din acest segment.

“Vrem sa rezolvam nevoile comerciantilor mici din diverse industrii, fie ca vorbim de Retail, HoReCa sau transporturi. Acestia intampina mai multe dificultati in ceea priveste acceptarea platii cu cardul. Ei trebuie sa mearga la o banca pentru a cere un POS si sa parcurga un proces complicat la finalul caruia, de cele mai multe ori, realizeaza ca solutia este prea scumpa pentru a si-o putea permite. De asemenea, multe afaceri din acest segment sunt sezoniere, ceea ce inseamna ca au activitate redusa in unele perioade ale anului, perioade in care ar trebui sa plateasca comisioane pentru terminalele oferite de catre furnizorii locali. Noi le oferim o solutie pentru care trebuie sa plateasca doar atunci cand o folosesc”, declara Irfan Rasmally pentru wall-street.ro.

Costurile standard pentru antreprenorii care doresc sa aiba acces la solutiile oferite de myPOS sunt reprezentate de cumpararea unuia dintre terminalele dezvoltate de catre companie, ale caror preturi variaza intre 500 si 1.400 de lei in functie de specificatiile acestora, si plata unui comision de 1,75% pentru fiecare tranzactie procesata. Insa, Rasmally precizeaza ca aceste costuri pot fi negociate iar in ceea ce priveste Romania, compania planuieste sa lanseze pachete personalizate pentru a-si spori prezenta pe teritoriul tarii noastre. De asemenea, in procesul online de acceptare a clientilor pe platforma de plati, compania va verifica, pe langa veridicitatea informatiilor oferite de acestia, gradul de risc al business-ului.

POS-uri pentru taximetristii din Bucuresti si deschiderea primului magazin in tara noastra

Speed Taxi va majora tariful...
Citeste si: Tariful companiilor de taximetrie: creste sau ramane acelasi?

sursa foto: Radu Bercan / Shutterstock.com

Dincolo de restaurante, hoteluri, magazine sau saloane de infrumusetare, Rasmally precizeaza ca pe lista de prioritati se afla si firmele de taximetrie din Romania, fiind deja planificate intalniri cu reprezentantii din Bucuresti ale acestor companii.

“O sa fie o provocare deoarece, in comparatie cu alte segmente de business unde acceptarea platii cu cardul a devenit ceva normal, taximetria a ramas in urma. De asemenea, comparand taximetristii din Romania cu cei din alte tari vom observa iarasi o diferenta mare. Noi am intrat pe aceasta piata in Bulgaria prin intermediul unui parteneriat realizat cu compania Yellow Cab din Sofia, iar acum reusim sa incheiem contracte si cu alti jucatori din acest sector, povesteste Irfan Rasmally

Pe langa ofertele personalizate, un alt factor care va ajuta myPOS sa isi creasca prezenta in tara noastra va fi deschiderea unui magazin unde antreprenorii pot veni sa testeze terminalele oferite de catre companie. Irfan Rasmally precizeaza ca in acest moment sunt in cautarea unei locatii in Bucuresti, iar pana la finalul trimestrului 1 din 2019 vor reusi sa deschide o reprezentanta. Astfel de magazine au mai fost deschise in acest an in orase precum Londra, Amsterdam sau Sofia.

Compania myPOS este prezenta in 22 de tari din Europa si estimeaza venituri de peste 100 de milioane de euro pentru anul 2018, conform precizarilor facute de catre reprezentantul companiei.

Clever Taxi: Romania risca...
Citeste si: Clever Taxi: Romania risca intrarea in procedura de infringement


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Cum functioneaza Clever dupa intrarea in vigoare a legii taximetriei?