Cu o crestere atat a cifrei de afaceri, cat si a profitului brut, retailerul de mobila si decoratiuni JYSK a inregistrat rezultate record in Romania. Compania a avut o cifra de afaceri de 482,8 milioane lei si un profit brut inainte de taxe de 67,2 milioane lei in anul financiar 2018, cele mai bune de la intrarea pe piata.

Aceste rezultate reprezinta o crestere de 33% a cifrei de afaceri si o crestere a profitului brut de 23% fata de anul financiar anterior.

Categoriile de produse care au inregistrat cele mai mari cresteri, cu vanzari mai mari cu 25-30% fata de anul precedent, sunt lenjeriile de pat si saltelele. Din categoria de mobilier, cea mai mare crestere a avut-o mobilierul pentru dormitor, urmata de etajere si biblioteci, iar din categoria mobilier de gradina, cea mai mare crestere a vanzarilor au avut-o seturile pentru terasa.

“Faptul ca cele mai mari cresteri din punct de vedere al vanzarilor au fost inregistrate de categorii de produse pentru dormitor – lenjerii de pat, saltele, mobilier – ne arata ca din ce in ce mai multi clienti din Romania asociaza brandul JYSK cu un brand specializat in produse destinate somnului. Payoff-ul nostru este Scandinavian Sleeping and Living, avem o gama variata de produse pentru somn de inalta calitate si la preturi accesibile, iar asta i-a atras pe cumparatori. De asemenea, punem accent pe pregatirea personalului din magazin. Asistentii de vanzari fac periodic training-uri despre produsele noastre, prin urmare stiu ce sa le recomande clientilor, in functie de necesitatile fiecaruia”, spune Alex Bratu, Country Manager JYSK Romania si Bulgaria.

Rezultatele foarte bune inregistrate de JYSK in Romania urmeaza trendul pozitiv pe care JYSK Group, grupul scandinav din care JYSK Romania face parte, le-a inregistrat la nivel international. Grupul isi desfasoara activitatea in 50 de tari si are peste 2600 de magazine. Grupul JYSK a anuntat o cifra de afaceri de 3.577 de miliarde de euro si un profit brut de 474 milioane de euro.

JYSK a deschis primul magazin in Romania in anul 2007, in Oradea, iar in prezent compania are 63 de magazine in tara, cel mai nou fiind JYSK Roman, care a fost inaugurat pe 22 noiembrie, in aceeasi zi in care compania da startul campaniei de Black Friday.

Totodata, si numarul angajatilor a crescut de la 623 la finalul anului 2017 la peste 800 de angajati in prezent. Compania estimeaza ca in anii urmatori, pe masura ce va inaugura noi magazine, va deschide cate 150 de pozitii vacante noi in fiecare an. Targetul JYSK Romania este de a ajunge la 135 de magazine pana la finalul anului 2023.

Rezultate pentru anul financiar 2018

• Cifra de afaceri: 482,8 milioane lei (anul financiar s-a incheiat la data de 31.08.2018)
• Crestere fata de anul financiar 2017: 32,9%
• Profit brut inainte de taxe: 67,2 milioane lei
• Crestere fata de anul financiar 2017: 22,5%

Despre activitatea JYSK in Romania
• JYSK a inaugurat primul magazin in Romania in 2007, acum 11 ani
• In anul financiar 2018 JYSK a deschis 15 magazine noi in Romania
• JYSK are in prezent 63 de magazine in Romania si peste 800 de angajati

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri