„Ne bucuram sa venim la Bistrita cu ocazia deschiderii primului magazinului KiK la Poarta Transilvaniei si avem convingerea ca brandul nostru va fi foarte bine primit de catre bistriteni. Ne dorim sa avem o crestere la fel de dinamica pe piata din Romania si, mai ales, sa fim primiti cu aceeasi caldura in fiecare oras in care venim. Strategia companiei este indreptata catre clientii nostri, astfel KiK pune accent pe calitatea produselor sale la un pret accesibil,” a declarat Raluca Hartmann, Director General KiK Romania.

Pana la finalul anului, retailerul german va mai deschide al doilea magazin la Oradea, un magazin la Vaslui, unul la Ramnicu Valcea si unul la Craiova.

KiK este unul dintre cei mai mari discounteri de moda din Germania, ce detine o retea vasta de magazine la nivel european. Odata cu intrarea pe piata din Romania in luna septembrie, KiK tinteste extinderea pe plan national prin deschiderea a 45 de unitati pana la finalul anului 2019. Oferta de produse a brandului este reprezentata in proportie de 70% de segmentul de textile, haine de calitate germana pentru toate varstele si marimile, fiind completata de alte articole non-food, precum cadouri, accesorii, decoratiuni, jucarii si articole de papetarie.

KiK este furnizor de textile de baza, intrucat sortimentul preponderent consta in articole de baza, usor de combinat in orice tinuta, care constituie dotarea de baza a oricarui dulap cu haine. In prezent, KiK opereaza peste 3.500 de magazine in Europa, dintre care 2.600 sunt in Germania. Brandul este prezent si in Austria, Cehia, Polonia, Ungaria, Croatia, Olanda, Slovenia, Slovacia, Italia si, din 2018, in Romania. Peste 25.000 de angajati contribuie la succesul KiK, care tinteste extinderea retelei la 5.000 de magazine la nivel european. Cu o crestere anuala de aproximativ 200 de magazine, KiK se numara printre companiile cu cea mai mare expansiune din Europa.

Decathlon anunta...
Citeste si: Decathlon vinde marca proprie "Fabricat in Romania" in toata tara