Noua strategie de business este pusa in practica in anul in care brandul italian de produse pentru copii implineste 60 de ani de la infiintare. Reteaua unicului importator de produse Chicco are opt magazine in prezent, sase stradale in Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Iasi, Galati si Constanta si doua in mall-uri, in Timisoara (Iulius Mall), deschis in martie, si Bucuresti, in noiembrie, precum si unul online (www.chicco.ro).

Pentru 2018, Chicco Romania estimeaza o cifra de afaceri de peste sase milioane de euro, in crestere cu 12% fata de 2017.

“Mutarea magazinelor stradale in mall-uri a fost decisa pentru mai multa vizibilitate si pentru a veni in intampinarea clientilor care vor sa aiba mai multe optiuni pentru cumparaturi in acelasi loc”, declara Ruxandra Burcea, proprietarul business-ului pornit in urma cu 22 de ani in Romania.

Magazinul din Bucuresti Mall, cu o suprafata de 145 metri patrati, gazduieste colectia de toamna-iarna 2018, jucarii, accesorii si produse pentru ingrijirea copiilor cu varsta cuprinsa intre 0 si 3 ani. Conceptul este aliniat cu cel al magazinelor Chicco din intreaga lume, in conformitate cu “brand book-ul” italian.

Sportisimo deschide un...
Citeste si: Sportisimo deschide al 16-lea magazin din Romania

In 2018, cele mai cumparate produse au fost carucioarele sport si cele duo (carucior si landou), hainutele si incaltamintea si o gama noua de biberoane, Natural Feeling. Prima achizitie este cea mai importanta pentru parintii aflati in asteptarea unui copil, astfel incat un bon mediu ajunge pana la 3.500 de lei, acesta continand produse precum carucior, patut, hainute, dar si alte accesorii si cosmetice pentru bebelusi. Potrivit statisticilor Chicco, bugetul minim alocat pentru un carucior trio este de 1.500 de lei (321 de euro).

In ultimii 2 ani, o crestere importanta au avut categoriile haine (peste 20%) si incaltaminte pentru copii (peste 30%). Totul se datoreaza calitatii materialelor utilizate, dar si inovatiei si unicitatii produselor (ex: acoperisul de brant patentat, conceput in urma studiilor efectuate de catre Observatorul Chicco cu privire la evolutia mersului copiilor si dezvoltarii corecte a piciorului inca de la primii pasi). Astfel a aparut prima gama de incaltaminte pentru copii (Gattona), dedicata in exclusivitate copiilor cu varsta cuprinsa intre 9 luni si 2 ani, care, de altfel, a contribuit in mod semnificativ la cresterea de peste 30%.

Aparut in 1958, bradul Chicco distribuie in prezent o gama completa de produse, fiind unica marca multi-specializata care satisface toate nevoile copiilor si parintilor in peste 120 de tari din intreaga lume. Anul acesta s-au implinit 60 de ani de cand a Chicco a luat nastere, brandul fiind recunoscut ca lider de piata pe segmentul produse de puericultura. In Romania, Chicco este prezent de 22 de ani, fiind la randul sau lider in categoria accesoriilor pentru copii (carucioare, scaune de masa, patuturi).

Decathlon anunta...
Citeste si: Decathlon vinde marca proprie "Fabricat in Romania" in toata tara