Horia Brenciu, cantaret, actor, producator, prezentator de televiziune si entertainer a devenit noul ambasador al retailerului PROFI, in urma unui parteneriat semnat la inceputul acestui an.

Ambele branduri sunt cunoscute si apreciate la nivel national, fiind prezente in casele romanilor atat in mediul urban, cat si in cel rural deopotriva. Faptul ca ambele sunt branduri romanesti ajuta la o foarte buna intelegere intre acestea, colaborare care, cu siguranta, le va aduce un plus de imagine si notorietate amandurora.

Horia a raspuns cu deosebit entuziasm propunerii PROFI de a colabora in cadrul acestui proiect, in primul rand datorita multiplelor valori si principii comune pe care le impartasesc.

“Sunt incantat de aceasta noua colaborare, nu numai pentru ca PROFI este un brand romanesc, dar si pentru ca avem, pe undeva, aceleasi ambitii si idealuri, in ceea ce priveste oamenii si cum pot ei fi surprinsi in mod placut. In turneele mele m-am intersectat de multe ori cu magazinele PROFI din toata tara si iata ca destinul a facut sa ne cunoastem si personal.” spune Horia.

Cea mai importanta dintre valorile care au facut aceasta colaborare posibila este familia, Horia fiind un familist convins, iar PROFI incercand prin produsele si promotiile sale sa aduca bucuria in cadrul oricarei familii, astfel ca alegerea acestuia ca ambasador a venit in mod natural.

Acest parteneriat deschide noi perspective pe termen lung, de ambele parti. Se vor pune in practica multe actiuni si, mai mult, idei noi vor prinde viata, in beneficiul clientilor PROFI.

“Un brand puternic isi bucura sustinatorii nu doar prin produse si servicii pe masura, ci si aducand in constelatia sa stele indragite de public. Surpriza pe care v-o propunem la inceputul lui 2019 este ca PROFI il aduce mai aproape de dumneavoastra pe Horia Brenciu!” declara Gabriela Sirbu, director de Marketing si Comunicare PROFI.

PROFI si Horea Brenciu vor forma astfel o echipa valoroasa, care isi propune sa creeze impreuna cai de interactiune cu publicul larg pe diverse canale media. Principiile dupa care se ghideaza vor fi implicarea, increderea si pasiunea.

Cu aproape 1000 de magazine si o echipa de aproape 15.000 de oameni, PROFI este reteaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografica din Romania. PROFI urmareste sa se dezvolte nu doar la capitolul imagine, ci sa aduca bucurie in casele tuturor.