Retailerul german Kaufland a lansat Newletics, noua marca proprie de articole sportive. Newletics se adreseaza atat sportivilor incepatori, cat si celor cu experienta, indiferent daca se antreneaza afara sau in interior.

Brandul Newletics, disponibil exclusiv in magazinele Kaufland, include articole de imbracaminte si accesorii clasice, cum ar fi tricouri, leggings, sorturi sau incaltaminte, produse pentru antrenamente de alergare, trekking, ski, inot, pentru diferite sporturi cu mingea, yoga, pilates, fitness, dar si accesorii specializate, precum seturi de gantere sau mingi medicinale.

“Speram ca ofertele speciale din fiecare sezon vor convinge din ce in ce mai multi romani sa faca miscare, indiferent de varsta sau de sportul ales", a declarat Valer Hancas, Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland Romania.

Newletics ofera functia de reglare a umiditatii corpului, dar si impermeabilitate si rezistenta la murdarie, beneficii obtinute prin intermediul tehnologiei BIONIC FINISH. Majoritatea articolelor din acesta gama este produsa din bumbac bio si este certificata GOTS si cu sigiliul OEKO-TEX.

In functie de sezon, sortimentul beneficiaza de noi produse si promotii, iar luna martie va aduce oferte speciale pentru articole si accesorii din gama dedicata biciclistilor.

In septembrie 2018, Kaufland Romania a lansat o marca proprie de imbracaminte si incaltaminte pentru copii, Hip&Hopps. Colectia Hip&Hopps este potrivita pentru orice activitate, fie ca este vorba despre mersul la cursuri, la orele de sport sau iesirile in parc cu prietenii sau familia.Toate produsele Hip&Hopps folosesc fibre naturale din bumbac eco certificat.

Kaufland se numara printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 de magazine in 7 tari si o retea de 121 de magazine in Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri