Retailerul german Kaufland a lansat Newletics, noua marca proprie de articole sportive. Newletics se adreseaza atat sportivilor incepatori, cat si celor cu experienta, indiferent daca se antreneaza afara sau in interior.

Brandul Newletics, disponibil exclusiv in magazinele Kaufland, include articole de imbracaminte si accesorii clasice, cum ar fi tricouri, leggings, sorturi sau incaltaminte, produse pentru antrenamente de alergare, trekking, ski, inot, pentru diferite sporturi cu mingea, yoga, pilates, fitness, dar si accesorii specializate, precum seturi de gantere sau mingi medicinale.

“Speram ca ofertele speciale din fiecare sezon vor convinge din ce in ce mai multi romani sa faca miscare, indiferent de varsta sau de sportul ales", a declarat Valer Hancas, Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland Romania.

Newletics ofera functia de reglare a umiditatii corpului, dar si impermeabilitate si rezistenta la murdarie, beneficii obtinute prin intermediul tehnologiei BIONIC FINISH. Majoritatea articolelor din acesta gama este produsa din bumbac bio si este certificata GOTS si cu sigiliul OEKO-TEX.

In functie de sezon, sortimentul beneficiaza de noi produse si promotii, iar luna martie va aduce oferte speciale pentru articole si accesorii din gama dedicata biciclistilor.

Retail jobs

In septembrie 2018, Kaufland Romania a lansat o marca proprie de imbracaminte si incaltaminte pentru copii, Hip&Hopps. Colectia Hip&Hopps este potrivita pentru orice activitate, fie ca este vorba despre mersul la cursuri, la orele de sport sau iesirile in parc cu prietenii sau familia.Toate produsele Hip&Hopps folosesc fibre naturale din bumbac eco certificat.

Kaufland se numara printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 de magazine in 7 tari si o retea de 121 de magazine in Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Roxana Grosu
Roxana a absolvit Facultatea de Litere , fiind și traducător autorizat de engleză și franceză. Are o experiență de peste 15 ani în presă și comunicare, este grammar nazi și pasionată de istoria artei. Ca jurnalist, a lucrat pentru publicații precum Businessmen's, Bucharest Business Week , România Liberă - unde a fost editor coordonator - și Wall-Street.ro . De-a lungul carierei jurnalistice, Roxana a scris pe domenii precum diplomație , turism , aviație , retail ,...

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri