Thierry Destailleur, directorul general al Cora Romania a declarat ca zvonurile vehiculate zilele astea in presa privind discutii pentru vanzarea Cora catre Carrefour sunt lipsite de orice suport real, planul companiei fiind acela de a ramane in Romania si de a se dezvolta.

Potrivit reprezentantilor companiei, Cora va deschide noi magazine in Romania, o piata pe care activeaza din 2003, si va continua sa dezvolte segmentul online, care are bune perspective de crestere. Cu alte cuvinte, Cora continua sa investeasca pe piata romaneasca si sa creeze sute de noi locuri de munca.

Zvonuri lipsite de orice suport real

„Ne uitam cu toata atentia la dezvoltarea afacerii in Romania si la diversificarea produselor si serviciilor pentru consumatorii romani. Ne bucura ca avem peste 1 milion de clienti fideli, detinatori ai cardului Cora. Lor, precum si tuturor celorlalti consumatori romani, le dedicam munca noastra. Ii asigur pe aceasta cale atat pe clienti, cat si pe partenerii nostri de afaceri ca zvonurile vehiculate in presa zilele acestea privind asa-zise discutii pentru vanzarea Cora sunt lipsite de orice suport real. Realitatea este una singura: Cora ramane in Romania si se dezvolta pe piata locala”, a spus Thierry Destailleur, CEO Cora Romania.

Cursuri pentru angajati

Acesta a mai adaugat ca retailerul isi asuma rolul de a pregati tanara generatie” pentru a face fata crizei fortei de munca.

„Cora este o companie matura, cu o echipa de profesionisti pregatiti sa puna in practica proiectele de dezvoltare a retelei de magazine, de diversificare a gamelor de produse si de intarire a segmentului online, domeniu in care Cora a fost deschizator de drum. Ne asumam in acelasi timp rolul de a pregati tanara generatie pentru a face fata crizei fortei de munca si in acest scop avem parteneriate cu institutii care organizeaza cursuri in sistem de invatamant dual”, a spus Thierry Destailleur, CEO Cora Romania.

Contactati de Wall-Street, cei de la Carrefour nu au comentat pe acest subiect.

Cu o prezenta de aproape 16 ani pe piata romaneasca, Cora detine 11 hipermarketuri in Bucuresti si in tara.

Compania opereaza si magazinul virtual cora.ro, prin care clientii din Bucuresti, Constanta si Cluj-Napoca pot achizitiona produse online, cu livrare la domiciliu.

Cora Romania este detinut de grupul Louis Delhaize, o afacere de familie cu o istorie inceputa in anul 1850 de Louis Delhaize, unul dintre cei trei fii ai negustorului belgian de vinuri Jaques Delhaize.

La inceputul secolului 20, doi dintre mostenitorii lui Louis Delhaize au trecut frontiera in Franta si au inceput aici afaceri diferite, care ulterior s-au apropiat si s-au transformat in ceea ce inseamna astazi grupul Louis Delhaize.

Grupul detine astazi magazine in Belgia, Franta, Luxemburg si Romania sub mai multe branduri: Cora, Match, S Match, Louis Delhaize, Houra, Truffaut, Wink.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Roxana Grosu
Roxana a absolvit Facultatea de Litere , fiind și traducător autorizat de engleză și franceză. Are o experiență de peste 15 ani în presă și comunicare, este grammar nazi și pasionată de istoria artei. Ca jurnalist, a lucrat pentru publicații precum Businessmen's, Bucharest Business Week , România Liberă - unde a fost editor coordonator - și Wall-Street.ro . De-a lungul carierei jurnalistice, Roxana a scris pe domenii precum diplomație , turism , aviație , retail ,...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri