Cea mai mare pondere in evolutia cifrei de afaceri o are dezvoltarea de produse noi respectiv creme si ceaiuri premium, dar si dezvoltarea canalelor de distributie.
Astfel, in 2018, compania a finalizat toate lucrarile pentru spatiile noi de productie si depozitare, avand o suprafata totala de 3000mp. Investitia s-a ridicat la o valoare de 2 milioane de euro si a vizat dezvoltarea capacitatii de productie dar si retehnologizarea sectiilor deja existente.
In vederea cresterii portofoliului de produse, Alevia a lansat in decursul anului anterior noi produse din gama food si de asemenea gama de ceaiuri premium, compusa din 9 sortimente de ceai, cu plicuri ambalate individual. Astfel, portofoliul de produse a ajuns in acest an la un numar de 340: gama de suplimente contine 163 de produse, cea de ceaiuri 104 sortimente, din care 9 ceaiuri premium, gama de siropuri contine 9 siropuri pentru adulti si 8 pentru copii, categoria produselor food contine 46 produse, iar gama de creme contine 12 produse.
Citeste si:
Care au fost cele mai vandute produse
Cea mai mare crestere pe categoria de produse inregistrata in 2018 a fost la gama food urmata de gama de creme si gama de ceaiuri. Ponderea cea mai mare din business o au suplimente, cu un procent de 61%, urmate de ceaiuri cu 20% si creme cu 9%.
Pentru anul 2019, Alevia isi propune o crestere a cifrei de afaceri cu 10%. In atingerea scopului, compania urmareste sa isi consolideze vanzarile pe categoria de comprimate, dar si dezvoltarea acestei game cu 15 produse noi. De asemenea, pe langa dezvoltarea portofoliului de produse, compania are in vedere si dezvoltarea portofoliului de clienti.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: