Alevia, compania romaneasca specializata in productia de suplimente alimentare si ceaiuri, a incheiat anul 2018 cu o cifra de afaceri in valoare de 5.9 milioane de euro. Cu o crestere cu 10% fata de anul anterior, compania a generat un profit in valoare de 750.000 de euro. Pentru anul in curs, compania estimeaza o crestere cu 10% a cifrei de afaceri.

Cea mai mare pondere in evolutia cifrei de afaceri o are dezvoltarea de produse noi respectiv creme si ceaiuri premium, dar si dezvoltarea canalelor de distributie.

Astfel, in 2018, compania a finalizat toate lucrarile pentru spatiile noi de productie si depozitare, avand o suprafata totala de 3000mp. Investitia s-a ridicat la o valoare de 2 milioane de euro si a vizat dezvoltarea capacitatii de productie dar si retehnologizarea sectiilor deja existente.

In vederea cresterii portofoliului de produse, Alevia a lansat in decursul anului anterior noi produse din gama food si de asemenea gama de ceaiuri premium, compusa din 9 sortimente de ceai, cu plicuri ambalate individual. Astfel, portofoliul de produse a ajuns in acest an la un numar de 340: gama de suplimente contine 163 de produse, cea de ceaiuri 104 sortimente, din care 9 ceaiuri premium, gama de siropuri contine 9 siropuri pentru adulti si 8 pentru copii, categoria produselor food contine 46 produse, iar gama de creme contine 12 produse.

Care au fost cele mai vandute produse

Cea mai mare crestere pe categoria de produse inregistrata in 2018 a fost la gama food urmata de gama de creme si gama de ceaiuri. Ponderea cea mai mare din business o au suplimente, cu un procent de 61%, urmate de ceaiuri cu 20% si creme cu 9%.

Diana Mereu, RASCI: Romania...
Citeste si: Diana Mereu, RASCI: Piata de medicamente fara prescriptie evolueaza

Pentru anul 2019, Alevia isi propune o crestere a cifrei de afaceri cu 10%. In atingerea scopului, compania urmareste sa isi consolideze vanzarile pe categoria de comprimate, dar si dezvoltarea acestei game cu 15 produse noi. De asemenea, pe langa dezvoltarea portofoliului de produse, compania are in vedere si dezvoltarea portofoliului de clienti.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Herbalife Romania, crestere a cifrei de afaceri cu peste 20%