Brandurile KFC si Taco Bell se extind la Sibiu, prin intermediul Grupului Sphera Franchise, detinatorul celor doua francize pe piata locala. Noile unitati sunt pozitionate in cadrul centrului comercial Shopping City Sibiu, in zona de food court, aflata la nivelul 1 al cladirii, potrivit unui comunicat emis joi.

Restaurantul KFC se intinde pe o suprafata de 170 de metri patrati si are 35 de angajati.

Noua unitate Taco Bell dispune de o suprafata de 178 de metri patrati, cu o capacitate de 36 de locuri in interior si aproximativ 60 de locuri la terasele din interiorul si exteriorul centrului comercial.

„Strategia de business a Sphera Franchise Group vizeaza dezvoltarea retelei de restaurante pentru toate brandurile din portofoliu, prin deschiderea de noi unitati, astfel incat sa ajungem cat mai aproape de consumatorii nostri. Am decis sa extindem KFC si Taco Bell in Sibiu, deoarece, din punct de vedere demografic, orasul a crescut, si are, de asemenea, potential turistic ridicat. Este important pentru noi sa oferim calitate la cele mai inalte standarde celor care ne trec pragul, tocmai de aceea investim constant in restaurante la nivel de servicii, design si digitalizare”, a declarat Mark Hilton, CEO al Sphera Franchise Group.

Sphera Franchise Group S.A. este un grup din industria de food service din Romania si detine companiile care opereaza in sistem de franciza brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery si Taco Bell.

Georgios Argentopoulos, noul...
Citeste si: Georgios Argentopoulos, noul director al Sphera Franchise Group

In Romania, lantul de restaurante KFC numara 77 de restaurante atat in Bucuresti, cat si in alte orase precum Timisoara, Arad, Botosani, Cluj-Napoca, Oradea, Suceava, Pitesti sau Brasov. De asemenea, KFC Romania opereaza doua restaurante la Chisinau, Republica Moldova si zece in Italia.

In prezent, sunt peste 360 de restaurante Taco Bell in 27 de tari din afara Statelor Unite, iar obiectivul de extindere internationala a brandului vizeaza 1.000 de locatii pana in 2022. Compania si francizele sale opereaza peste 7.000 de restaurante care genereaza vanzari de peste 9 miliarde de dolari. Obiectivul brandului este acela de a deveni o companie cu vanzari globale de 15 miliarde de dolari si cu 9.000 de restaurante la nivel mondial, pana in 2022.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Sergiana relanseaza restaurantul Stana Turistica din Poiana Brasov