Pentru prima data, Coca-Cola lanseaza o bautura energizanta sub brand-ul Coca-Cola. Producatorul de bauturi racoritoare anunta extinderea portofoliului prin lansarea bauturii energizante Coca-Cola Energy.

Coca-Cola Energy contine cafeina obtinuta din surse naturale, extracte de guarana, vitamina B si nu are adaos de taurina. Va fi disponibila si in varianta Coca-Cola Energy Zero Zahar, oferindu-le consumatorilor o optiune fara zahar si fara calorii. Cele doua produse vor fi disponibile in doze de 250ml in retelele de magazine.

Compania Coca-Cola planuieste sa extinda lansarea Coca-Cola Energy pe mai multe piete la nivel global in 2019, concentrandu-se initial pe pietele europene. Produsul este prezent in Romania din 15 aprilie.

„Coca-Cola Energy contine ingrediente obtinute din surse naturale si are gustul delicios si racoritor al Coca-Cola”, spune Javier Meza, Global Chief Marketing Officer, Sparkling Business. „Am pastrat aceste doua calitati pe parcursul dezvoltarii retetei si suntem mandri sa oferim produsul sub brand-ul Coca-Cola, invitand oamenii sa incerce o bautura energizanta noua si diferita, care este conceputa pentru toti cei cu vieti optimiste si ocupate.”

Conceputa sub forma unei bauturi pentru tineri (18-35), Coca-Cola Energy va fi promovata in conformitate cu ghidul de marketing responsabil al Companiei Coca-Cola. Acesta prevede, in acord cu reglementarile UNESDA, excluderea oricarei activitati de sampling in proximitatea scolilor si niciun fel de promovare a amestecului cu alcool.

Producatorii de bauturi...
Citeste si: Producatorii de bauturi racoritoare au adus economiei 690 mil. euro

Fiind o companie pentru toti, Coca-Cola si-a diversificat portofoliul pentru a le oferi consumatorilor o mai mare gama de bauturi pe care si le doresc, inclusiv bauturi cu beneficii adaugate. Printre noile produse din portofoliul Coca-Cola din Romania se numara AdeZ, Fuzetea, SmartWater.

Compania Coca-Cola si-a extins totodata si gama de optiuni pentru iubitorii Coca-Cola, incluzand noile arome ale Coca-Cola Zero Zahar, cu piersica, vanilie si scortisoara.

Coca-Cola ofera consumatorilor din peste 200 de tari mai mult de 500 de marci de bauturi racoritoare. Alaturi de marcile Coca-Cola, portofoliul nostru include cateva dintre cele mai valoroase marci la nivel global, precum bauturile pe baza de plante AdeZ, ceaiul verde Ayataka, apele Dasani, sucurile si nectarurile Del Valle, Fanta, cafeaua Georgia, ceaiurile si cafelele Gold Peak, Honest Tea, smoothie-urile si sucurile innocent, sucurile Minute Maid, bauturile pentru sportivi Powerade, sucurile Simply, smartwater, Sprite, vitaminwater si apa de cocos Zico.

In Romania, ca in toate tarile in care isi desfasoara activitatea, Coca-Cola detine si functioneaza pe baza unui sistem propriu, incluzand toate verigile necesare producerii si distributiei produselor catre consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau, Coca-Cola HBC Romania, care imbuteliaza si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company in Romania. Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola in Romania", realizat pe baza datelor financiare din 2015, prezenta acestui sistem pe piata locala genereaza o valoare adaugata de 448 milioane de euro, echivalentul a 0,3% din PIB.

Schimbari in managementul...
Citeste si: Noul presedinte Coca-Cola in Europa, Orientul Mijlociu si Africa


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Provocarile consumului de zahar in industria bauturilor racoritoare