Cofetariile si ciocolateriile din Capitala asteapta comenzi in crestere pentru produsele de Paste, iar ritmul de lucru devine din ce in ce mai intens, unele companii introducand ture de noapte pentru a putea face fata comenzilor primite.

Pentru Sarbatorile Pascale de anul acesta, cofetaria Sweet Ela, fondata de Cristina Voicu, mizeaza in continuare pe torturi si prajituri, intrucat este prima data cand introduce in oferta pasca si cozonaci. Pana acum au primit circa 200 de comenzi de cozonaci si 80 de pasca si se aseapta ca numarul acestora sa se dubleze pana joi, 25 aprilie. Comenzile de torturi mici, simple, de 1-1,5 kilograme, ajung la 30.

Angajatii din cele opt cofetarii Georgy’s din Capitala vor avea ture de noapte pentru a onora comenzile de pasca, cozonac si produse derivate de cofetarie. Luna aprilie nu genereaza cele mai mari comenzi din an, pentru ca in postul Pastelui vanzarile sunt mai reduse, fiind compensate, ulterior, de vanzarile de produse specifice, a declarat Aura Dumitru, reprezentanta cofetariei.

Compania French Bakery, creata in 2004, are pana acum 1.000 de comenzi de produse specifice Pastelui: pasca si cozonac si se asteapta ca numarul acestora sa ajunga la 2.000, in afara de produsele destinate sectorului retail.

„Anul acesta, comenzile au crescut comparativ cu anul trecut, sunt undeva la 1.000 de comenzi si ne asteptam sa mai creasca pana spre finalul saptamanii. In ultima zi, toata lumea se inghesuie”, a declarat Radu Nicolae, reprezentant French Bakery Domenii.

Mesajele de Paste de la...
Citeste si: Mesajele de Paste de la Iohannis, Dragnea si Tariceanu

In cofetaria Maio, ritmul de lucru in perioada sarbatorilor Pascale este alert, cosul de cumparaturi fiind in medie, de 200 de lei, clientii cumparand pasca, cozonac si torturi.

La Chocolissimo, companie infiinta in anul 2004 in Polonia, apartinand grupului MM Brown, ritmul de lucru se dubleaza in perioada de Paste, cand inregistreaza, in medie, 30-50 de comenzi pe zi, perioada de varf fiind cu doua saptamani inainte de Paste.

„Anul trecut Pastele a fost foarte aproape de sarbatoarea de 1 Martie si vanzarile au fost influentate de acest aspect. In cazul clientilor corporate, cadourile de Paste au fost inlocuite de cele de 1 Martie, sau invers. Si in cazul clientilor persoane fizice care achizitioneaza din e-shop s-a simtit aceasta tendinta, anul acesta inregistram cu 50% mai multe comenzi in shop decat anul trecut”, a declarat Aura Oprea, director general Chocolissimo Romania.

Romanii sunt dispusi sa...
Citeste si: Care este bugetul familiilor pentru vacanta de Paste

Sursa foto: By Jinga | Shutterstock.com

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Peste 10.000 de masini electrice VW ID.3 au fost deja pre-rezervate