Pentru 2018, compania urmareste sa mentina ritmul de crestere de 5-7% si sa ajunga la vanzari de peste 1 miliard de lei. De asemenea, Flanco si-a propus un nivel ridicat al investitiilor si pentru acest an, de peste 8 milioane de lei. ”In 2018 vom investi o suma semnificativa in deschiderea a 15 noi magazine, majoritatea de tip box, in parcuri comerciale, si in reamenajarea celor mai importante magazine ale retelei, pastrand focusul in mediul online, in special pe mobile dar si pe integrarea tehnologiei in procesul de dezvoltare a calitatii fortei si actului de vanzare”, adauga CEO-ul Flanco Retail.

”2017 a fost anul de varf al retail-ului din Romania, cu o crestere puternica a consumului pe numeroase segmente”, spune Dragos Sirbu, CEO Flanco Retail. ”Dincolo de vanzarile istorice, anul trecut a insemnat pentru Flanco si unul de reasezare si balansare a prezentei noastre in tara, pe criterii de eficienta - am deschis magazine noi (ne-am extins prezenta in alte 13 orase), am relocat alte magazine, am inchis puncte de lucru cu performante slabe, in special din incinta catorva mari centre comerciale.”

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont