Cuptorul Moldovencei a inaugurat o noua cofetarie in Iasi, in urma unei investitii de 50.000 de euro, reteaua ajungand la sase unitati, iar pentru acest an vizeaza afaceri de 2,5 milioane de euro, pe fondul extinderii business-ului, potrivit unui comunicat emis miercuri.

Noua locatie este in cartierul Tatarasi, pe strada Ion Creanga, nr. 7 si are o suprafata de 62 de metri patrati. Inaugurarea cofetariei a permis crearea a cinci noi locuri de munca, patru persoane fiind angajate in noua cofetarie si inca o persoana in zona de productie a retelei Cuptorul Moldovencei.

Anul trecut, Cuptorul Moldovencei a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri la peste 1 milion de euro, iar pe fondul extinderii, compania mizeaza pe cel putin o dublare a cifrei de afaceri.

„Strategia noastra este sa fim cat mai aproape de consumator si astfel am ales sa deschidem cate un punct de vanzare in toate zonele importante din Iasi: Pacurari, Centru - Hala Centrala - Palas Iasi, Nicolina - Podu Ros, Alexandru cel Bun si Tatarasi. Estimam ca in acest an noua locatie va genera vanzari de 300.000 de euro. La nivel de grup, in 2019, ne asteptam la o cifra de afaceri de aproximativ 2,5 milioane de euro”, a declarat Nicoleta Hritcu, fondatoarea Cuptorul Moldovencei.

Deschiderea noii locatii a fost realizata in doua doar luni, proiectul fiind coordonat de Radu Hritcu, managing partner in cadrul companiei.

Cum sa te reinventezi:...
Citeste si: Cum sa te reinventezi: sfaturi practice pentru afaceri noi

„Investitia in noua locatie s-a ridicat la 50.000 de euro, din care cea mai mare parte din suma (aproximativ 35.000 de euro) s-a indreptat catre amenajarea noului spatiu, iar 15.000 de euro i-am investit in echipamente”, a spus Radu Hritcu.

Extinderea retelei in acest an

Strategia de extindere a business-ului va continua in acest an, compania vizand deschiderea a doua noi puncte de desfacere, un nou magazin si o noua insula sub brandul Glazurai.

„Viziunea companiei noastre pe termen lung este sa producem prajituri si placinte gustoase si sanatoase care sa ajunga in fiecare casa, respectand traditiile si oamenii. Am realizat in timp ca abordarea cea mai buna este sa deschidem magazine proprii, pentru a controla toate etapele, inclusiv vanzarea. Pana acum am reusit sa acoperim cartierele importante din Iasi, dar nu ne oprim aici. Urmatorul nostru obiectiv este legat de brandul Glazurai. Intentionam sa mai deschidem inca o insula intr-un centru comercial, avand deja una in Palas Iasi. Avem in plan si deschiderea unui nou punct de desfacere in cartierul CUG. Pe termen lung avem mai multe obiective, iar unul dintre ele este sa devenim lider de piata in doi ani”, a mai spus Nicoleta Hritcu.

Cuptorul Moldovencei a fost infiintat in 2012, la Iasi, de catre Nicoleta Hritcu, si este una din cele mai importante retele de cofetarii din regiunea Moldovei. Anul trecut a inregistrat o dublare a cifrei de afaceri, depasind pragul de 1 milion de euro. Business-ul este format din doua laboratoare de productie si sase puncte de desfacere (din care unul este sub brandul Glazurai). In prezent compania are 60 de angajati si un flux de peste 1.000 de clienti in fiecare zi.

Razvan Cuc, Re/Max: Nici in...
Citeste si: Re/Max: Nici in urmatorii 100 ani nu vom putea construi cat Ceausescu

Sursa foto: Cuptorul Moldovencei

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
A transformat gustul moldovenesc in venituri de aproape 1 mil. euro