Reteaua de cofetarii Cuptorul Moldovencei investeste 200.000 de euro intr-un spatiu de productie, care va gazdui cele doua laboratoare din prezent. Noua locatie va fi deschisa in martie 2020, an in care fondatoarea Nicoleta Hritcu vrea sa deschida a saptea cofetarie, sa intre cu produsele in retail si sa separe productia brandului Glazurai, care se va dedica altor categorii de clienti.

Cuptorul Moldovencei, afacerea de patiserie si cofetarie fondata in Iasi de antreprenoarea Nicoleta Hritcu, va deschide in primavara lui 2020 o fabrica de 600 de metri patrati. Noul spatiu va gazdui cele doua laboratoare existente in prezent, cel de cofetarie si cel de patiserie, pentru a eficientiza procesele de logistica si transport.

Investitia in fabrica din Iasi se ridica la 200.000 de euro, din care 100.000 de euro vor fi folositi pentru amenajari si camere de frig, iar cealalta jumatate din suma va fi folosita pentru achizitia de noi echipamente. Procesul de amenajare este programat in primele doua luni din 2020, iar spatiul va fi functional in martie-aprilie.

Obiectivul in 2020: retail

In noul spatiu care va fi deschis in primavara va functiona un aparat de facut biscuiti, cumparat anterior printr-un credit guvernamental, dar care nu a fost folosit din lipsa de spatiu.

Planul pentru anul urmator este sa intre in reteaua de retail, in bacanii si supermarketuri, daca obtin o colaborare la un pret avantajos, fara sa fie nevoiti sa faca mari discounturi. Astfel, pe rafturile magazinelor din Iasi s-ar regasi biscuiti, prajituri, mini-prajituri si torturi.

Citeste si:
Contra-anotimpurile distrug agricultura. Productia va scadea
Producatorii agricoli trag un...

”Dupa ce ne instalam in hala, o sa incepem sa cautam colaborari pe partea de retail, dar procedand asa cum am facut si pana acum. Nu oferim discount extraordinar cum ofera alti competitori, trebuie sa fie un proces win-win. Daca gasim la pret bun, cu conditii de depozitare conforme, o sa incheiem o colaborare. Momentan este la nivel de experiment, pentru ca nu am mai facut acest lucru pana acum”, spune Hritcu.

Mai mult, Cuptorul Moldovencei va deschide un al saptelea magazin in Iasi, iar pana la finalul anului urmatorul, cofetariile detinute de Hritcu ar putea angaja 10 pana la 15 persoane.

Glazurai schimba retetele si publicul

Anul urmator, Glazurai va avea propria unitate de productie, un laborator in Copou, care isi va diferentia produsele de cele ale Cuptorului Moldovencei si se va dedica in totalitate alimentelor fara gluten, pentru diabetici si persoane vegetariene.

”Pana acum, Cuptorul Moldovencei producea, noi faceam revanzare la Glazurai, iar in proportie de 70% erau aceleasi produse. Vreau sa schimb acest principiu. Vreau sa avem laboratorul mic, separat, cu portofoliu 100% diferit de Cuptorul Moldovencei si sa avem categorii distincte de clienti pe care sa ii servim: cei cu intoleranta la gluten, persoane cu diabet, produse vegane si raw-vegane si cateva produse frantuzesti, mai sofisticate, care nu se potriveau bine la Cuptorul Moldovencei”, a declarat Nicoleta Hritcu.

Citeste si:
Sediu nou si echipa marita pentru producatorul de pungi vid din Iasi
Barrier Vacuum Bags,...

Investia se ridica la 40.000 de euro si vor fi create cinci locuri noi de munca, putand ajunge, pana la finalului anului, la opt pozitii, in functie de evolutia afacerii.

In 2018, Retro Food, firma sub care functioneaza cele cinci cofetarii Cuptorul Moldovencei, impreuna cu firma Cuptorul Moldovencei, sub care functioneaza Glazurai, a raportat o cifra de afaceri de 1,4 milioane de euro. In 2019, cele doua firme sunt asteptate sa ajunga la o cifra de afaceri de 2,5 milioane de euro. In total, cele doua firme au 68 de angajati.

Cuptorul Moldovencei a fost infiintat in 2012, la Iasi, de catre Nicoleta Hritcu, si este una din cele mai importante retele de cofetarii din regiunea Moldovei. Anul trecut a inregistrat o dublare a cifrei de afaceri, depasind pragul de 1 milion de euro. In prezent, afacerea este formata din doua laboratoare de productie si sase puncte de desfacere (din care unul este sub brandul Glazurai).

Citeste si:
Immersive Factory atrage o finantare de 1 mil. de euro
Immersive Factory, companie...

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Cuptorul Moldovencei inaugureaza o cofetarie noua in Iasi
Setari Cookie-uri