Tanara de peste Prut care vrea sa "scoata" aproape 1 mil. euro din gustul moldovenesc al copilariei

Nicoleta Hritcu s-a nascut in Republica Moldova, insa a decis sa treaca la dreapta de Prut a se inscrie la facultate. La ceva timp dupa absolvire si dupa ce a profesat ca actrita, tanara a deschis o mica afacere, Cuptorul Moldovencei, de la care acum asteapta afaceri de aproximativ 1 milion de euro.

Absolventa de Teatru si Marketing, Nicoleta Hritcu a lucrat timp de trei ani ca actrita si apoi ca specialist marketing pana in 2013,. cand a decis sa transforme pasiunea pentru deserturi in afacere. Asa a deschis Cuptorul Moldovencei, o cofetarie cu specific local, in care a investit initial 20.000 euro, dintre care jumatate a provenit din fonduri de stat, prin programul SRL-D.

Sursa foto: Cuptorulmoldovencei.ro

Experientele culinare cu care era obisnuita la Soroca au determinat-o sa caute produse similare in cofetariile din Iasi. Asa a descoperit ca in piata produsele de patiserie si cofetarie facute in mod traditional, care sa pastreze gustul copilariei, lipseau. A inteles ca aceasta este o nevoie care fi acoperita cu o afacere in domeniu.

Citeste si:
Cum să începi un business: sfaturi de la antreprenori români de succes
Cum să începi un business...

Cele mai cautate produse, in cazul patiseriei, sunt placintele cu visine si saratelele, iar la cofetarie, prajiturile preferate sunt cele de casa (mini-prajituri) si Tortul Kiev. Media unui bon de cumparaturi este de 30 de lei. Toate produsele sunt cumparate la pachet, intrucat la Cuptorul Moldovencei nu exista spatiu de servire.

Astfel, gustul dulce de Moldova i-a adus afaceri de 600.000 euro in 2016. Ea spera sa le ridice la 800.000 euro anul acesta, prin doua laboratoare, patru puncte de desfacere in Iasi si o "insula" intr-un centru comercial, pe care vrea sa le aiba pana la finalul anului si in care va avea 40 de angajati.

Sursa foto: Cuptorulmoldovencei.ro

Citeste si:
Alertă | Prutul a depăşit cu 84 de centimetri cota de pericol
Prutul a depăşit cu 84 de...

La inceput de martie, antreprenoarea a deschis un nou punct de lucru, tot in Iasi, unde se afla un laborator, dar si un spatiu de desfacere, in care a investit 204.000 euro.

"Pentru viitor ne dorim dezvoltarea si prin conceptul de «insula» in centre comerciale, care speram sa fie gata pana in anul 2018. Nu ne vom opri insa aici, ci vom introduce sistemul de francizare pentru cei care vor sa aduca gusturile moldovenesti in orasul lor. Modelul de business este unul usor de standardizat si controlat, cu putine variabile, dar cu o marja buna de profit. Planuim sa lansam in Iasi, pentru testare, ca mai apoi sa poata fi extins la nivel national", spune Nicoleta Hritcu.

Antreprenoarea nu vrea sa se opreasca aici: va incepe sa faca planul pentru o fabrica de biscuiti, pe care vrea sa o deschida in 2020, dupa obtinerea a maximum 800.000 euro prin fonduri europene nerambursabile.

Citeste si:
La 26 de ani, Andreea Cornea este moștenitoarea unei afaceri de 20...
La 26 de ani, Andreea Cornea...
Sursa foto: Cuptorulmoldovencei.ro
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »



Setari Cookie-uri