24 Aprilie 2019

Jerry's Pizza investeste in procesul de rebranding aproximativ un milion de euro si se relanseaza sub sloganul "Se stie dintr-o felie"



Jerry’s Pizza va investi aproximativ un milion de euro in procesul de rebranding inceput in luna aprilie, urmand ca noul slogan „Se stie dintr-o felie” sa fie prezent pe ambalaje, uniforme, flota de autovehicule si scutere si in cele 18 magazine existente, potrivit unui comunicat de presa emis miercuri.

Aceasta initiativa din partea brandului a pornit ca urmare a unui studiu realizat in randul clientilor, care a evidentiat preferintele consumatorilor pentru produsele Jerry’s Pizza.

Dezvoltarea conceptului de rebranding a presupus o reevaluare a strategiei de brand, schimbarea identitatii si a discursului brandului, precum si consolidarea imaginii Jerry’s Pizza atat intern, cat si extern. Campania a debutat cu anuntarea schimbarilor in cadrul unei serii de evenimente dedicate angajatilor Jerry’s Pizza si va continua cu actiuni de comunicare cu accent in digital, social media, dar si canalele media traditionale.

In urmatoarea perioada, lantul de magazine Jerry’s Pizza isi va concentra eforturile in procesul de rebranding si aliniere la noua identitate vizuala care va implica schimbari la nivel de logo, ambalaje, uniforme, flota de autovehicule si scutere, precum si reamenajarea celor 18 magazine existente. De asemenea, Jerry’s Pizza are in planul de dezvoltare din acest an extinderea flotei de livrare, dar si a retelei de magazine prin deschiderea a inca trei locatii sub noul branding.

Jerry's Pizza este un concept american aparut in Romania in urma cu 21 de ani. In prezent, Jerry's Pizza detine 18 magazine, iar zona de livrare acopera integral orasele Bucuresti, Ploiesti, Pitesti, Brasov, Constanta si partial zonele limitrofe acestora.



Citeste si