Britanicii de la Kingfisher, companie care detine in Romania reteaua de magazine de bricolaj Brico Depot, au lansat, la Londra, un nou format de produse si magazine, sub brandul GoodHome. O mica parte din produsele noului brand sunt deja in magazinele de pe piata locala, pe care o considera una cu potential imens in urmatorii ani.

Decizia lansarii noului concept vine dupa ce britanicii au analizat pietele pe care sunt prezenti si au ajuns la concluzia ca oamenii au nevoie de produse pe care sa le poata folosi singuri.

„Am constatat ca majoritatea proiectelor de renovare sunt abandonate chiar inainte de a incepe deoarece oamenii considera ca nu au competentele necesare unui astfel de proiect sau nu detin un buget care sa permita renovarea”, a declarat Véronique Laury, CEO al Kingfisher.

Astfel, dupa trei ani de regandire a abordarii in ceea ce priveste renovarea locuintei, Kingfisher a lansat primul magazin GoodHome, in Londra (la Wallington), la inceputul acestei luni. Planurile de expansiune ale britanicilor cuprind insa si deschiderea unor locatii GoodHome in Franta, urmand ca ulterior sa decida cand si pe ce piete isi vor continua extinderea.



“Suntem o companie globala, deci vrem sa aducem produsele in toate tarile unde suntem prezenti. Astfel, in 18-24 de luni, toate produsele din gama GoodHome vor fi disponibile si in Romania.Tot in maximum doi ani speram sa aducem si noul concept de magazin. In ceea ce priveste calitatea produselor, ea va fi aceeasi in toate tarile, nu facem rabat de la calitate sau materiale, chiar daca venim cu preturi sub piata“, a explicat, pentru Wall-Street, Véronique Laury (foto), CEO Kingfisher.

Aceasta a mai spus ca Romania este o piata foarte interesanta pentru retailerul britanic de bricolaj. “Momentan suntem al doilea jucator din piata, cu 34 de magazine, insa ne dorim sa ajungem liderul pietei din Romania. Credeam ca este o tara cu foarte mult potential deoarece romanilor le place sa fie proprietari si, in consecinta, au nevoie sa isi amenajeze casele proprii. In plus, in ultima vreme, nivelul de trai a crescut considerabil, oamenii nu se mai gandesc doar la nevoile primare, ci vor sa locuiasca intr-o casa renovata”, a completat Véronique Laury.

Radiatorul care stie ce temperatura preferi

In magazinele GoodHome si celelalte locatii Kingfisher vor fi vandute game de produse pentru baie, bucatarie, gradina, sisteme de iluminat si sisteme de incalzire. O parte dintre aceste produse beneficiaza de tehnologii inovative, dezvoltate in premiera de compania britanica. Un astfel de exmplu este gama de «radioatoare inteligente» care, timp de 14 zile, iti urmaresc obiceiurile.

“Cu ajutorul unei aplicatii de mobil, sunt analizate datele preluate in cele doua saptamani si i se propune clientului cea mai buna optiune, atat pentru confortul propriu cat si pentru economisirea energiei“, au explicat reprezentantii companiei.

Pe termen lung, britanicii isi propun sa aiba doua tipuri de magazine sub brandul GoodHome: unele mai mici, de 500-600 mp, cu pana la 6.000 de produse fizice, dar cu posibilitatea de a comanda online circa 30.000 de produse si altele mai mari, de 10.000 mp, in care se va pune mai mult accent partea de pe digitalizare si consiliere.

In Anglia, aceste magazine se vor numi GoodHome by B&Q, dupa numele brandului de bricolaj cu care Kingfisher este prezent pe in Marea Britanie, iar atunci cand vor decide extinderea in Romania, reteaua va purta numele GoodHome by Brico Depot.

Kingfisher este o companie internationala de imbunatatire a locuintei, cu peste 1.300 de magazine in 10 tari din Europa si 77.000 de angajati. Brandurile sale sunt B&Q, Castorama, Brico Depot si Screwfix.

In Romania, compania a intrat in 2013, prin preluarea lantului Bricostore. In 2017 britanicii au achzitionat si reteaua Praktiker ceea ce ii face astazi al doilea cel mai mare jucator de pe piata locala, cu 34 de magazine, in 25 de localitati.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Roxana Grosu
Roxana a absolvit Facultatea de Litere , fiind și traducător autorizat de engleză și franceză. Are o experiență de peste 15 ani în presă și comunicare, este grammar nazi și pasionată de istoria artei. Ca jurnalist, a lucrat pentru publicații precum Businessmen's, Bucharest Business Week , România Liberă - unde a fost editor coordonator - și Wall-Street.ro . De-a lungul carierei jurnalistice, Roxana a scris pe domenii precum diplomație , turism , aviație , retail ,...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri