Answear.ro urmeaza sa introduca plata cu cardul in rate, dupa ce a reusit sa convinga grupul din Polonia prin studii de piata ca exista potential, a declarat Raluca Radu, country manager Answear.ro, in cadrul conferintei Fashion Route organizata de wall-street.ro.

"Ne este foarte dificil sa le explicam celor de la Answear, prezenti in mai multe tari, cosul mediu de fashion din Romania, nu doar offline. Se pare ca noi, in Romania, cheltuim mai mult pe imbracaminte si incaltaminte decat Polonia si Cehia. O alta particularitate este ca noi cumparam haine pe credit. Urmeaza sa introducem plata cu cardul in rate pe Answear si le-am aratat cu studii de piata ca exista potential pentru asa ceva. Cei din Polonia au fost surprinsi. Eu cred ca este o dovada a maturizarii pietei si a cresterii nivelului de trai", a explicat Raluca Radu, country manager Answear.ro.

Intrebata daca piata a cerut introducerea platii cu cardul in rate, Radu a raspuns ca exista cerere in acest sens.

"Exista cerere (n.r. din partea clientilor) si, in acelasi timp, ceilalti concurenti aveau optiunea disponibila deja de mult timp, numai ca a fost foarte greu sa explicam grupului Answear, tocmai pentru ca este o particularitate a pietei din Romania. Ei nu puteau percepe ca cineva isi achizitioneaza o rochie sau o pereche de incaltaminte in rate", a adaugat Raluca Radu.

Answear este un magazin online originar din Polonia. Cu o istorie de 8 ani in piata de eCommerce europeana, grupul este prezent in tari precum Cehia, Ucraina, Ungaria, Slovacia si Romania. In Romania, Answear.ro ofera peste 300 de branduri de haine, incaltaminte si accesorii de la nume sonore precum Nike, Adidas, Under Armour, Tommy Hilfiger, Pepe Jeans, Diesel, US Polo, Guess, Trussardi, Calvin Klein sau Michael Kors, DKNY si New Balance.

Cardurile MOL sunt acceptate...
Citeste si: Cardurile MOL sunt acceptate din februarie in reteaua Total

Conferinta Fashion Route este realizata cu sprijinul Fashion House Outlet, ca Partener Gold. Lectra este Partener Silver. De asemenea, evenimentul se bucura de sustinerea partenerilor answear.ro, Minio, GLAMI si traduce.re. Sponsori in cadrul evenimentului sunt MKOR si Marks&Spencer.

Sursa foto: Mircea Dragos

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Parteneriat intre eMAG si SymphoPay: in ce consta