Raluca Radu, CEO Answear, magazin online de articole vestimentare, a anunțat că va urma o perioadă de reduceri la finalul lunii august sau începutul lunii septembrie. Aceasta a menționat, totuși, că va fi o lichidare de stocuri, prin urmare nu toate produsele vor avea mărimile dorite de români. Așadar, ”nu strângeți banii doar pentru perioadele de reduceri”, a atras atenția Radu.

”Avem perioadele de reduceri de Black Friday, va urma și o sesiune de discounturi de vară, dar și o perioadă de noi reduceri la finalul lunii august, cu discounturi considerabile. Însă românii trebuie să țină cont de faptul că nu vor exista toate măsurile pentru articole, fiind vorba de o lichidare de stocuri”, a declarat Raluca Radu, în cadrul evenimentului Fashion ROute, organizat de wall-street.ro.

Totodată, Radu menționează că există creșteri de prețuri la nivelul brandurilor, însă la cele proprii, Answear promite să absoarbă mărirea costurilor, iar clienții să nu fie nevoiți să achite mai mult pentru produse.

Facem tot posibilul să ne însușim costurile, iar clienții să nu fie nevoiți să plătească mai mult. Dar, într-adevăr, brandurile internaționale impun scumpiri”, a mai spus aceasta.

Tinerii, încântați de brandurile de nișă

CEO-ul Answear precizează că, în prezent, tinerii sunt interesați și absorbiți de brandurile de nișă, de brandurile care ”au o poveste în spate”.

”Noile generații citesc cu mai mare atenție eticheta și caută branduri noi, care vin la pachet cu o poveste. Tinerilor din ziua de astăzi le plac experiențele și le caută chiar și în haine. Sunt atrași inclusiv de felul în care este ambalat produsul”, a declarat Radu.

În ciuda acestui nou trend, în continuare, brandurile la mare căutare sunt Tommy Hilfiger, Tommy Jeans, Answear sau chiar Nisa, una dintre mărcile românești.

Ce am putea face cu hainele vechi

Tot cumpărăm haine noi, însă e nevoie de spațiu în șifonier pentru acestea. Prin urmare, întrebarea este ce facem cu hainele vechi, pe care nu le mai folosim, fie pentru că ne-am plictisit, fie pentru că nu ne mai sunt bune?!

În concordanță cu noile standarde în protecția și conservarea mediului înconjurător, Answear vine cu o soluție pentru hainele vechi pe care le deținem.

”E o soluție care funcționează foarte bine în Cehia și Polonia încă din 2018-2019. Este vorba despre un proiect eco, pe care vrem să îl implementăm și în România. Vom colecta hainele vechi de la clienți și le vom trimite într-o fabrică pentru recondiționare sau pentru crearea unor alte obiecte vestimentare”, a explicat Radu.

Noi experiențe în online

Pandemia a adus online-ul pe primul loc în viața noastră, în majoritatea activităților, inclusiv la nivelul cumpărăturilor.

Radu a declarat că, în vreme de pandemie, Answear a înregistrat o creștere de 40% a clienților în online, aceștia fiind, cel mai probabil, oameni care frecventau centrele comerciale și care au rămas ”fără ocupație” în timpul stării de urgență.

Pandemia a fost folosită la maximum pentru dezvoltarea segmentului de online.

Raluca Radu, CEO Answear

”Online-ul rămâne la mare căutare și încercăm să actualizăm și noi anumite funcții pentru a-l face mai atrăgător. Îmbunătățim imaginile sau videourile de produs, dar și sugestiile de styling pentru produse”, a mai spus Radu.

De asemenea, aceasta a precizat că vor exista schimbări în bine și la nivel de livrare.

”În prezent, termenul de livrare pentru București este de două zile. Vrem să încheiem parteneriate și cu alte firme de livrare, dar avem și puncte fixe în colaborare cu Coletăria”, a adăugat Radu.

Nu în ultimul rând, CEO-ul Answear a precizat că o comandă medie atinge valoarea de 360 de lei, lunar, aceasta estimând o echilibare a pieței de fashion între online și offline, în 2022.

Evenimentul Fashion ROute, organizat de wall-street.ro, a fost sponsorizat de MKOR Consulting, în parteneriat cu Answear.ro.

Sursa foto: Raluca Radu/ Facebook

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristina Marin
Cristina Marin s-a alăturat redacției la începutul anului 2020, cu puțin timp înainte de declanșarea pandemiei. Coincidență sau nu, cei peste trei ani petrecuți în cadrul rețelelor private de sănătate din România au ajutat-o să înțeleagă mai bine relația dintre pacient și sistemul de sănătate autohton despre care scrie în prezent la publicația Wall-street.ro. Cristina se află în permanentă legătură cu medicii din spitalele românești și...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri