Lidl a lansat #trecipeproaspat, o platforma de informare pentru clienti, despre originea produselor romanesti din Piata Lidl. Astfel, din 20 mai, in orice magazin Lidl, romanii pot afla imediat cine sunt furnizorii fructelor si legumelor pe care le cumpara.

Prin intermediul acesteia, romanii pot vedea exact de unde provin fructele si legumele de pe rafturile Lidl, trasabilitatea acestora – certificarea controlului calitatii, de la plantare pana cand produsul e pregatit sa ajunga pe farfurie, dar si cine sunt furnizorii Lidl de legume si fructe din intreaga tara si ce povesti au.

Astfel, clientii pot intra pe surprize.lidl.ro/piatalidl pentru a vedea informatii despre furnizorii Lidl sau pe surprize.lidl.ro/scan pentru a scana cu telefonul mobil codul QR disponibil pe fiecare ladita de fructe si legume.

Clientii pot afla informatii despre fiecare produs in parte – de exemplu, ce soiuri sunt disponibile la Lidl, ce specificatii au legumele si fructele, cum se cultiva acestea si cand este sezonul lor sau ce proprietati speciale are fiecare aliment.

Totodata, pentru a-i cunoaste direct pe furnizorii Lidl, clientii vor gasi pe site-ul dedicat cate un scurt film informativ despre fiecare in parte, in care acestia vor prezenta produsele pe care le livreaza in Piata Lidl, dar vor oferi si cateva detalii despre ceea ce inseamna sa fii furnizorul retailerului.

Vasile Pamfil, antreprenorul...
Citeste si: Romanul care a demonstrat ca orice piedica poate fi o oportunitate

In plus, Lidl a continuat si anul acesta proiectul „Cultivat in Romania, specific romanesc”, singurul proiect de revitalizare a soiurilor romanesti de legume. Acesta este un proiect de investitie in agricultura romaneasca, prin care Lidl contribuie la dezvoltarea sustenabila a producatorilor romani. In cadrul acestui proiect, retailerul dezvolta diferite actiuni pentru a sprijini furnizorii locali, precum sesiuni de audit si consultanta. Astfel, proiectul urmareste initiativa de a revitaliza soiurile autohtone, dar si de a dezvolta productii agricole sustenabile, precum productia rosiei de Buzau, pe care clientii o gasesc in Piata Lidl in sezon, de acum 2 ani.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central in Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piata de retail alimentar din Europa.

Lidl este prezent in 30 de tari din intreaga lume si in prezent opereaza aproximativ 10.500 de magazine si peste 150 de centre logistice in 29 de tari la nivel mondial.

In prezent, Lidl are aproximativ 260.000 de angajati, dintre care peste 5.500 in Romania, unde retailer-ul german are deschise peste 240 de magazine si 5 centre logistice.

Cum sa obtii o cultura de...
Citeste si: Cum sa obtii o cultura de soia de calitate

Citeste si: Cum isi propune Lidl sa livreze zilnic fructe si legume cat mai proaspete in peste 240 de magazine


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Romania are cel mai mare procent de populatie ocupata in agricultura