29 Mai 2019

Alexandra Ristariu, numita director general in cadrul Mondelez Romania



Alexandra Ristariu va ocupa functia de director general al Mondelez Romania, incepand cu luna iunie 2019. Si-a inceput cariera la Mondelez International, unde lucreaza de 11 ani, iar in ultimii 4 ani a devenit un membru important al echipei de leadership a Mondelez South Central Europe (SCE), coordonand Departamentul de Vanzari al Mondelez Romania.

"Sunt incantat ca aceasta functie va fi preluata de Alexandra Ristariu, in prezent director de vanzari pentru Romania. Sunt increzator ca pozitia de director general va reprezenta un pas inainte pentru businessul din Romania, iar Alexandra va asigura strategia de crestere a businessului Mondelez pe aceasta piata. Ne aliniem la strategia globala, lansata recent, prin care ne-am propus sa conducem viitorul snack-urilor, oferind consumatorilor snack-urile potrivite, la momentul potrivit, in modul potrivit", a declarat Ivaylo Naydenov, director general SCE HUB Mondelez International.

Ivaylo Naydenov va continua sa coordoneze strategic business-ul South Central Europe, care include operatiunile din Romania, Bulgaria si Estul Adriaticii, si sa dezvolte mai departe strategia regionala, bazata pe cea globala, pe termen lung, a companiei Mondelez.

Alexandra Ristariu are o experienta internationala, avand peste 11 ani de practica globala. Ea inspira oamenii sa obtina cele mai bune performante si reuseste sa construiasca echipe puternice, cu rezultate remarcabile. Incepand cu anul 2015, Alexandra Ristariu a devenit membru al echipei de leadership a Mondelez SCE, iar din 2017 coordoneaza Departamentul de Vanzari al Mondelez Romania, format dintr-o echipa de 120 de persoane. In cadrul functiei pe care a ocupat-o pana acum, a contribuit la dezvoltarea si implementarea strategiei de crestere a companiei in Romania, maximizand potentialul de vanzari.

Mondelez International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) activeaza in aproximativ 150 de tari din intreaga lume. Cu venituri de aproximativ 26 de miliarde de dolari in 2018, MDLZ conduce viitorul snacking-ului, cu branduri globale si locale iconice, precum biscuitii Oreo, belVita si LU; ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka si Toblerone; bomboanele Sour Patch si guma Trident.



Citeste si