Decathlon, retailer european de articole sportive, a inaugurat magazinul extins din Cluj-Napoca, in incinta centrului comercial VIVO. Noul spatiu are o suprafata de 4.857 metri patrati, cu peste 1.400 metri patrati in plus fata de cea initiala.

In magazinul extins din Cluj-Napoca sunt disponibile 20.000 de modele si un stoc de 200.000 de cantitati, destinate utilizarii in peste 100 de activitati sportive precum: drumetie montana, natatie, sporturi de echipa, fitness, alergare, tenis, ciclism, role, patinaj si multe altele. Odata cu extinderea magazinului, au fost adaugate o serie de sporturi noi in oferta, iar utilizatorii vor gasi si produse pentru canyoning, golf sau dans urban.

Clujenii vor avea la dispozitie si un nou teren de sport, disponibil pentru testarea produselor, care contribuie la o experienta de cumparare autentica.

„Extinderea magazinului din Cluj-Napoca este o decizie strategica, pe care am luat-o ca urmare a rezultatelor pozitive inregistrate de-a lungul timpului de acest punct de lucru si ca raspuns la dezvoltarea tot mai accentuata a pietei sportive din Cluj. De la un an la altul, inregistram un numar tot mai mare de utilizatori, cu care avem un dialog deschis si carora vrem sa le fim aproape, prin oferta de produse din magazin. Extinderea Decathlon Cluj-Napoca presupune o crestere a suprafetei cu peste 1400m2, diversificarea gamei de produse, un nou teren de sport pentru ca vizitatorii sa poata testa produsele noastre, precum si o echipa mai mare de angajati, uniti de pasiunea comuna pentru sport. Ne bucuram ca putem face acest cadou iubitorilor de sport din Cluj si nu numai, la aniversarea celor noua ani de la deschiderea acestui magazin”, a declarat Andrei Proca, Directorul magazinului Decathlon Cluj-Napoca.

Pe langa oferta generoasa de branduri internationale de renume, in magazin pot fi gasite si articole sportive ale Marcilor Pasiune, proprii Decathlon, inclusiv produse cu eticheta Fabricat in Romania.

Magazinul Decathlon din Cluj-Napoca respecta directia omnichannel a retailerului, asigurand numeroase experiente de testare si cumparare a produselor. In acest sens, este reprezentativ serviciul Borna Plus, prin intermediul caruia, vizitatorii pot accesa online toata gama de produse, din mai multe puncte din incinta, si pot face comenzi la domiciliu, beneficiind de livrare gratuita.

In prezent, echipa Decathlon Cluj-Napoca are un numar de 90 de angajati, odata cu extinderea magazinului obiectivul fiind acela de a mari echipa la 110 angajati, conform graficului de vanzari.

Procesul de modernizare si extindere a durat cinci luni, timp in care magazinul Decathlon Cluj-Napoca a ramas deschis pentru utilizatori. Aceasta este cea de-a doua inaugurare din acest an a companiei, dupa deschiderea primului magazin din Bistrita, in luna martie. Reteaua de spatii comerciale Decathlon este formata din 24 de magazine, amplasate strategic pe intreg teritoriul tarii.

Decathlon ofera iubitorilor de sport articole si echipamente sportive conform celor mai inalte standarde de calitate si inovatie din domeniu. Magazinul include produse apartinand marcilor proprii, precum: Quechua, Kipsta, Nabaiji, Oxelo, Domyos, Btwin sau Kalenji. Denumite Marci Pasiune, acestea reprezinta o alternativa viabila pentru produsele deja prezente pe piata, ce contribuie in mod concret la implinirea obiectivului de a face sportul accesibil tuturor.

La nivel national, Decathlon reuneste aproximtiv 1.300 de colaboratori, intr-o retea de 24 de magazine, la care se adauga platforma online. Decathlon comercializeaza si articole cu eticheta Fabricat in Romania, produsele fabricate in cele 3 unitati de productie din tara: Bucuresti, Timisoara si Resita. In cadrul acestora sunt produse echipamente sportive marca proprie pentru drumetii montane si trekking, precum incaltaminte, dar si articole textile pentru ciclism si biciclete pentru adulti si copii.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri