Astazi s-a deschis IKEA Pallady, cel de-al doilea magazin al companiei in Romania si cel mai mare din Sud-Estul Europei. Magazinul de 37.000 de metri patrati pune la dispozitia clientilor aproape 10.000 de produse.


Amploarea mare a magazinului i-a atra si pe pensionarii de zona care au venit incepand cu ora 7, desi deschiderea oficiala a fost la ora 10.



“Astept de 2 ani sa se deschida acest magazin”, imi spune Marian, penionar, in varsta de 68 de ani, primul dintre cele cateva zeci de persoane aflate in fata magazinului. Marian a economisit bani din ultimele pensii pentru a-si lua televizor de la IKEA. Ii spun ca, din pacate, suedezii vand multe alte produse, dar nu televizoare. Vizibil dezamagit, ma intreaba “Dar tigai au, doamna?”. Ii raspund ca “da” si se linisteste.

Ramona este in concediu de crestere a copilului si este si ea printre “fruntasii” de la coada amenajata ca la aeroport. “ Nu vreau sa iau ceva anume, am venit sa vad ce oferte gasesc aici, insa trebuia sa ne spuna ca deschid la 10 ca am lasat copiii singuri ca sa vin de la 7 aici”, imi explica aceasta.



Vestea proasta pentru oamenii care stau la rand este insa ca, modelul de business al suedezilor este usor diferit de ceea ce ne place noua, romanilor: deschideri cu produse la preturi derizorii pentru “a fideliza clientii”.

“Ideea de afaceri a IKEA este de a oferi o gama larga de mobilier pentru casa cu un design bun si functionalitate la preturi atat de mici, incat cat mai multi oameni sa-si poata permite. Asadar, ne concentram pe oferirea unor produse de calitate clientilor nostri in fiecare zi, pentru toata gama, la preturi accesibile, nu doar in ziua deschiderii”, a declarat, pentru Wall-Street, Cas Lachaert, Store Manager IKEA Pallady.

Peste 3 milioane de vizitatori sunt asteptati in noul magazin IKEA

Magazinul din Pallady s-a deschis in urma unei investiii de 90 de milioane de euro, iar aici vor fi angajati circa 600 de angajati. Iar perspectivele sunt optimiste.

“Aceasta zona este conectata la intreg orasul, exista o linie de metrou iar acest va face ca magazinul nostru si solutiile pentru amenajarea locuintei pe care le punem la dispozitie sa fie accesibile pentru si mai multi oameni. Suntem convinsi ca noul nostru magazin va ajunge la performantele magazinului din Baneasa care numai anul trecut a avut mai mult de 3.2 milioane de vizitatori', a mai spus, pentru Wall-Street, seful magazinului.

Deschiderea Pallady va fi, desigur, o completare importanta a mediului multichannel pe care IKEA il are in Romania, cu noi formate si canale de vanzari, cum ar fi punctele de colectare din Timisoara si Brasov sau Centrul de plasate Planificare a Bucatariilor din Cluj. In acelasi timp, acest magazin ne va dubla capacitatea pentru comenzile online.

IKEA a intrat in Romania in 2007, prin deschiderea magazinului din zona comerciala Baneasa. Pana in luna martie 2010, acesta a fost operat in sistem de franciza locala, iar dupa aceea IKEA Romania a devenit parte din INGKA Group.
In anul financiar 2018 (1 septembrie 2017 – 31 august 2018), magazinul IKEA din Romania a fost vizitat de peste 3,2 milioane de oameni si 18 milioane de vizitatori unici au accesat site-ul www.ikea.ro.

Citeste si:
Prima zi de IKEA Pallady: 7000 de persoane si 3000 de hot dogs
Romanii au cumparat de...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
IKEA surclaseaza orice muzeu: 100.000 vizitatori in prima saptamana