Provident Financial Romania automatizeaza, in premiera pentru piata romaneasca a serviciilor de resurse umane, o parte a proceselor de recrutare, centralizare si ofertare a angajatilor, prin intermediul unui robot software, denumit Arya. Robotul a fost dezvoltat de Aggranda, un start-up romanesc, pe platforma UiPath.

Prin parteneriatul cu Aggranda si UiPath, Provident urmareste eficientizarea proceselor, prin alocarea sarcinilor ce pot fi automatizate catre asistentul Arya, pentru a oferi angajatilor sai timpul si conditiile necesare pentru un mod de lucru mai creativ.

Cu o dezvoltare conceputa si personalizata pentru fluxurile de Resurse Umane din cadrul Provident, asistentul virtual Arya are un impact substantial in zona de recrutare, cu rol in: centralizarea candidatilor din toate sursele intr-un format unic, verificarile de background, ofertare, intocmirea fiselor medicale si fluxul de gestiune a documentatiei mentionate, pentru management. De exemplu, in cazul unei oferte semnate, Arya actualizeaza automat sistemul informatic de Resurse Umane, genereaza contractul de munca, alaturi de toate documentele interne necesare angajarii, si le trimite, prin e-mail, managerului persoanei nou angajata. In plus, pozitia ocupata este raportata, automat, si catre ANOFM. De asemenea, asistentul virtual actualizeaza, automat, si lista rolurilor vacante in cadrul companiei, cerintele necesare, si informeaza ANOFM in aceasta privinta.

In prima etapa de implementare in cadrul Provident, Arya reduce cu 40 de ore pe luna volumul de munca al unui angajat al departamentului de Resurse Umane si rezolva o sarcina repetitiva, care ar ocupa 20-30 de minute din timpul unui angajat, in 2-5 minute.

Daca, in prezent, Arya asista procesele de recrutare in special pentru rolurile de reprezentanti de vanzari, unde volumul de lucru este ridicat si relativ constant, Provident analizeaza, pe termen scurt si mediu, extinderea aplicabilitatii solutiei de automatizare si in alte arii cu grad ridicat de previzibilitate si repetitivitate.

Sursa foto: Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri