MERON, unul dintre cele mai importante branduri din industria cafelei de specialitate din Romania, anunta deschiderea primului coffee shop din Oradea, al 10-lea din tara. Cu o investitie totala de peste 100.000 euro, noua locatie este situata in Lotus Mall, intrarea principala in Atrium, facand parte din strategia brandului de a deschide doua locatii in Oradea anul acesta si o a treia in 2020.

Compania tinteste deschiderea a 6 noi coffee shop-uri care urmeaza sa fie inaugurate in Timisoara, Sibiu, Bistrita, Brasov, Bucuresti pana la finalul anului 2019. Pe fondul cresterii numarului de unitati, brandul clujean estimeaza o cifra de afacere de aproximativ 15 milioane lei.

Cu o investitie initiala de peste 90.000 de euro, compania MERON a in­cheiat al treilea an de crestere a business-ului cu 10 locatii functionale, o prajitorie proprie de cafea si o cifra de afaceri de 12 milioane de lei, in crestere cu 35% fata de anul precedent.

Lantul de coffee shop-uri are access la peste 80.000 de clienti lunar, care au parte de o experienta cu adevarat autentica in ceea ce priveste cafeaua de specialitate. Echipa MERON a ajuns la aproximativ 80 de persoane şi se va extinde pe masura ce brandul va deschide noi coffee shop-uri. MERON pune pret pe oameni si pe pasiunile lor, si a reusit astfel sa creeze o comunitate a iubitorilor de cafea.

„Brandul nostru are un rol important in dezvoltarea culturii cafelei de specialitate prin pozitionarea locatiilor in zone cu trafic intens. Cu fiecare locatie pe care o deschidem, dorim sa aducem o schimbare de perceptie asupra rutinei in care ne bem cafeaua. Scopul nostru este ca fiecare consumator sa inteleaga cultura cafelei de specialitate si intregul proces prin care cafeaua ajunge la el, de la fermier pana la barista. Educatia consumatorului este un pilon important in filozofia brandului MERON, alaturi de echipa tanara si pasionata de specialty coffee”, a declarat Bogdan Ciocian, Founder & CEO MERON.

Citeste si:
Cale ferata de mare viteza intre Debretin, Oradea, Arad si Timisoara
Acordul pentru calea ferata...

Perioada 2018 pana in prezent a reprezentat o perioada benefica pentru brand-ul clujean prin extinderea business-ului, creşterea lantului de coffee shop-uri la 12 locatii, 10 deja deschise - 7 coffee shop-uri in Cluj-Napoca (Napoca, Platinia, 2 locatii in VIVO!, Central, Roastery, prajitoria proprie, si un coffee corner in Diverta (Iulius Mall Cluj-Napoca), una in Bucuresti (Cismigiu), una in Satu-Mare (Shopping City), una in Oradea (Lotus Mall) si doua in curs de finalizare. Cel mai nou coffee shop deschis in Oradea este doar prima din planul pentru acest oras aflat intr-o dezvoltare accelerata, cea de-a doua locatie avand ca data de deschidere 1 octombrie.

Planurile de business MERON la nivel national vizeaza deschiderea a 30 locatii pentru urmatorii 5 ani, cu potential de extindere pe plan international.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Incep exproprierile pentru legarea Centurii Oradei de Autostrada A3