Pe 5 iunie, Boiler Coffee Shop, un business mic din domeniul specialty coffee, a deschis o nouă locație în zona Piața Muncii: Boiler Milk & Coffee. Un coffee shop de 18 metri pătrați, care se vrea a fi un laborator de preparat și servit cafea de specialitate, dar și un mod de experimentare senzorială adresat comunității unui cartier bucureștean. Conceptul a fost dezvoltat și implementat în mare parte pe durata pandemiei, într-un climat nesigur și plin de riscuri, iar investiția s-a ridicat la suma de 35.000 de euro.

Ideea extinderii ne-a venit după deschiderea primei cafenele, în Piața Romană, acum aproape 4 ani, bazată pe relația directă și specială între barista și iubitorul de cafea. Am observat că românii încep să înțeleagă și să aprecieze specificul unei cafele de specialitate și, ca urmare, aleg coffee shop-uri unde pot găsi un barista cu experiență în domeniu, produse de calitate, dar și proceduri care urmăresc păstrarea calității și a gustului cafelei. Lansarea Boiler Milk & Coffee a fost pasul următorul, pariul că un astfel de loc poate crește și supraviețui și într-un cartier bucureștean, continuând să educăm oamenii în spiritul curiozității și descoperirii universului cafelei de specialitate.

Paul Ungureanu, fondatorul Boiler Coffee Shop

La 3 săptămâni de la deschidere, Boiler Milk & Coffee servește cafea to-go și cafea de preparat acasă oamenilor din zona Piața Muncii, respectând toate măsurile de siguranță în contextul actual. Valoarea medie a bonului de casă este de 25 lei.

Echipa Boiler Coffee

Fondatorul Boiler Coffee Shop, Paul Ungureanu este barista de mai bine de 15 ani, campion național la latte art, fondatorul primei școli de cafea din București, trainer și consultant în deschiderea a numeroase coffee shop-uri pe plan local. În 2016 Paul a deschis Boiler Coffee Shop la Piața Romană, într-un spațiu de 25 de metri pătrați, la vremea respectivă convins că un astfel de loc dedicat 100% calității trebuie să fie cât mai aproape de centrul orașului.

Pe drum s-a alăturat Radu Solo, barista, consultant în domeniul specialty coffee și coffee explorer în mai toate orașele lumii – maxim pasionat de gust și de dezvoltarea celor mai challeging produse pe bază de cafea de specialitate. Echipa a fost completată de Răzvan Gabriel Popa, business angel și responsabil de strategie financiară, în momentul în care a devenit clar că următorul pas este extinderea business-ului spre cartiere.

Cât despre spațiu: 18 metri pătrați cu un design bine gândit în cele mai mici detalii de o echipă coordonată de arhitectul Alexandru Dabija. Curat, minimalist și cu concept care pune în prin plan dualitatea, legătura dintre două elemente – alb și auriu, cald și rece, lapte și cafea, barista și oaspete. Două jumătăți ale unui întreg.

De ce la Piața Muncii și nu în centru, pentru un produs de calitate superioară care are în spate un proces atât de elaborat de dezvoltare și preparare? În primul rând pentru că oamenii care beau cafea bună locuiesc peste tot, nu doar în centru. În al doilea rând, pentru că aceste cartiere bucureștene au nevoie de ”combustibilul” lor ca să crească și ca să se dezvolte, la fel ca în multe alte orașe europene. Cafea = comunitate și invers și este minunat să contribui la creșterea business-urilor mici de lângă tine, să fii parte din ele, să fii ”vecin” cu ele.

Pentru următorul an, Boiler Coffee Shop are planuri de extindere în offline, prin deschiderea a altor 3 specialty coffee shop-uri, cu suprafețe între 18 – 25 mp. De asemenea, își propune să dezvolte o aplicație care să permită clienților să comande online, cu opțiunile de delivery pentru cafea boabe și cafea preparată cold brew sau order & pick up.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri