Societatea Nationala de Transport al Gazelor Naturale, Transgaz Medias, incheiat primul semestru din 2019 cu un profit net de 195,5 milioane lei, cu 30,2% mai mic comparativ cu cel din perioada similara a anului trecut, conform datelor remise, miercuri, Bursei de Valori Bucuresti.

Profitul brut a scazut in primele sase luni cu 30%, la 231,726 milioane lei, iar cifra de afaceri s-a majorat cu 6,26%, ajungand la 938,808 milioane lei, scrie Agerpres.

"Profitul brut este cu 108,39% mai mare fata de program, nivelul acestuia fiind cu 120,526 milioane lei superior prevederilor din BVC, iar profitul net cu 98,61% mai mare decat cel programat, respectiv cu 97,068 milioane lei mai mare decat cel din BVC", se mentioneaza in raport.

In perioada ianaurie-iunie 2019, Transgaz a efectuat cheltuieli de investitii de 372,672 milioane lei, cu 317,72% mai mari fata de cele din aceeasi perioada a anului trecut.

Transgaz este operatorul tehnic al Sistemului National de Transport al gazelor naturale si detine statutul de monopol in domeniu. Compania vehiculeaza circa 90% din totalul gazelor naturale consumate.

Retail jobs

La data de 30 iunie 2019, soldul disponibilitatilor in conturi bancare ale societatii era de 879,064 milioane lei, din care 69% reprezentau disponibilitati denominate in valuta, majoritatea in euro.

Principalul actionar al societatii este statul roman, reprezentat de Ministerul Economiei, cu 58,5097% din actiuni. Sursa foto: shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri