Lantul Okfea cuprinde in prezent 5 locatii proprii, 2 francize implementate si inca 7 in curs de implementare pana la finalul anului, insa planul de dezvoltare prevede 25 de noi locatii in sistem de franciza pana la finalul anului 2020.

Business-ul se bazeaza pe un concept modern si alternativ de mini-cafenea ce foloseste una dintre cele mai premiate sortimente de cafea din lume. Brandul folosit face parte din asociatia Certified Speciality Coffee, ce promoveaza cultura cafelei de inalta calitate si garanteaza nivelul superior al blendurilor comercializate de membrii sai. Cu toate astea, Okfea ofera spre vanzare preparate la un pret corect si competitiv.

La sfarsitul anului 2018, grupul de firme ce activeaza sub brandul Okfea a inregistrat rezultate financiare cumulate in valoare de aproximativ 200.000 euro. Anul acesta ne asteptam la o cifra de afaceri de aproximativ 500.000 euro per grup, avand in vedere noile locatii deja deschise dar si pe cele care care urmeaza a fi deschide in franciza.” David Ioanitescu, cofondator Okfea.

La jumatatea anului 2019, veniturile Okfea au crescut deja cu aprox. 50% fata de aceeasi perioada a anului trecut, desi ultimele francize contractate in Bucuresti, dar si in alte localitati din tara sunt inca in curs de deschidere.

Ne asteptam ca a doua jumatate a anului 2019 sa ne aduca venituri cumulate egale cu intreg anul 2018, tinand cont ca vom avea 7 noi locatii in portofoliu, si o perioada prielnica vanzarii de bauturi pe baza de cafea.” Andreea Radu, cofondator Okfea.

O noua linie de dezvoltare a grupului OKFEA se contureaza pentru viitorul apropiat: infiintarea unei scoli de barista, in paralel cu deschiderea de noi locatii. Meseria de barista devine din ce in ce mai atragatoare pentru tot mai multi tineri, deschizandu-le acestora multe oportunitati in cariera, iar echipa Okfea isi propune sa fructifice avantajele oferite de o scoala cu integrarea absolventilor in grupul Okfea, astfel rezolvand pe de o parte problema continua a personalului de care se loveste orice antreprenor din Horeca, dar si asigurand in acelasi timp mentinerea unui nivel excelent al serviciilor din fiecare locatie Okfea.

Pretul de achizitie al unei francize Okfea este de 3500 Eur, iar costul initial de amenajare si utilare a spatiului, impreuna cu un prim stoc de marfa, este cuprins intre 10.000 si 20.000 Eur in functie de dimensiunea spatiului (incluzand si taxa de franciza). Intregul proces de implementare dureaza aproximativ 6 saptamani de la semnarea contractului. Pentru mai multe detalii puteti accesa link-ul http://okfea.ro/franciza/ .