23 Septembrie 2019

Restograf se relanseaza oficial, dupa o investitie de 450.000 euro



Restograf, una dintre principalele surse de informare pentru comunitatea iubitorilor de restaurante, s-a repozitionat intr-o platforma online moderna, care aduce rezervarile la restaurante in era digitala. Restograf 2.0 are doua interfete, una de mobile app pentru clienti si alta de soft de rezervari online pentru restaurante, iar investitia totala a fost de 450.000 de euro.

Utilizatorii mobile app-ului, ce poate fi descarcat gratuit din Apple si Google Store, pot rezerva, in timp real, simplu si rapid, o masa la peste 200 de restaurante. Confirmarea rezervarii este instanta, utilizatorii primind toate detaliile prin SMS si email. In acelasi timp, managerii restaurantelor care folosesc soft-ul de rezervari online vad, in timp real, gradul de ocupare al meselor si numarul de rezervari indiferent de natura lor (online, aplicatii mobile, widget, e-mail, retele sociale, telefonice, walk-in, etc. ). In plus, ei au acces la alte informatii esentiale pentru imbunatatirea calitatii serviciilor oferite si fidelizarea clientilor.

"Ne gandeam de ceva vreme sa investim intr-o aplicatie care sa alinieze piata rezervarilor la restaurante din Romania la ultimele tendinte din industria mondiala de profil. Iar cand a aparut oportunitatea de a prelua Restograf, in 2018, ne-am dat seama ca acesta este brandul de care aveam nevoie pentru a lansa aplicatia si soft-ul de rezervari online. Pentru Restograf 2.0 am colaborat cu o echipa de programatori romani. Am dezvoltat mobile app-ul momentului, creat din dorinta de a revolutiona intregul proces de rezervari. In sistemul clasic, cu pixul si hartia, 30% din mese raman neocupate tocmai pentru ca nu exista un sistem automatizat, care sa centralizeze toate rezervarile facute de personalul restaurantului si gradul de ocupare, in timp real", a declarat Radu Dumitrescu, CEO Restograf.

Utilizatorii care folosesc noul Restograf pentru a rezerva o masa la restaurantul preferat pot scrie, ulterior, si review-uri, contribuind astfel la latura informativa a aplicatiei. In afara de review-uri, restaurantele incluse in aplicatie au si o scurta prezentare, care cuprinde specificul culinar, adresa, pagina web, dar si detalii despre locurile de parcare si plata cu cardul. Referitor la profilul utilizatorului aplicatiei, Restograf 2.0 se adreseaza unei categorii destul de largi, formata din barbati si femei cu varste intre 18 si 55 de ani, care ies in oras de cel putin trei ori pe saptamana, si sunt foarte activi in domeniul digital.

In prezent, Restograf 2.0 cuprinde 200 de restaurante din Bucuresti si a fost utilizat pentru mai mult de 10.000 de rezervari in prima luna de functionare. Pana la finalul anului, aplicatia va fi disponibila la nivel national, in Constanta, Iasi, Brasov, Sibiu, Timisoara si Cluj Napoca. Listarea restaurantelor in Restograf este gratuita.

Odata ce brandul se va consolida pe piata din Romania, exista si planuri de extindere a business-ului in regiune.



Citeste si