25 Septembrie 2019

Romania, tara in care IKEA a vandut cel mai bine in online



In Anul Financiar 2019 (1 Septembrie 2018 – 31 August 2019), vanzarile IKEA Romania au fost de peste 160 de milioane de euro (fara TVA) - ceea ce reprezinta o crestere de 15,2% in vanzarile totale si 35% in comertul electronic, comparativ cu anul precedent.

Ponderea vanzarilor online in totalul cifrei de afaceri se ridica la aproape 25%, ceea ce plaseaza Romania pe pozitia de lider in Ingka Group, urmata de Croatia (20,1%) si Marea Britanie (18,2%).

“Suntem foarte multumiti de performantele noastre in Romania si suntem mandri ca a continuat sa fie una dintre pietele cu cea mai rapida crestere. Am deschis Pallady, cel mai mare magazin IKEA din sud-estul Europei, precum si patru centre de colectare in intreaga tara, incheind anul fiscal cu un total de 1344 de angajati, ceea ce reprezinta o crestere de 20,4% in comparatie cu cel precedent. Vom continua sa investim atat in oamenii nostri, cat si in formate noi, pentru a face IKEA si mai convenabila, mai accesibila si mai sustenabila pentru si mai multi oameni din Romania,” a spus Sara Del Fabbro, Country Retail Manager IKEA SEE.

Ikea Pallady se intinde pe 37.000 de metri patrati si pune la dispozitia clientilor aproape 10.000 de produse. In interior, pot fi vizitate trei modele de interioare integrale si 58 de camere pline de idei si inspiratie realizate pe baza cunostintelor despre casele romanilor. De asemenea, Ikea Pallady dispune de un loc de joaca supravegheat, dedicat copiilor, precum de un restaurant in care se servesc atat specialitati suedeze, cat si preparate romanesti.
In plus fata de cele peste 500 de locuri de munca din domeniul constructiilor care au fost create in timpul constructiei magazinului Pallady, aproximativ 600 de angajati vor fi parte din familia Ikea odata cu deschiderea noului magazin. In cei 12 ani de prezenta in Romania, Ikea a creat aproximativ 1.000 de noi locuri de munca, pe plan local.

Cititi aici un reportaje de la deschiderea magazinului IKEA Pallady.

Cifrele primei zile de IKEA Pallady

  • 320.000 lei vanzari totale

  • 7000 de vizitatori

  • 40.000 incasari restaurant

  • 153 lei valoarea medie a bonului de cumparaturi

  • 8 comenzi online

  • cel mai bine vandut produs - un model de prosoape (1.262 bucati)
  • cel mai bine vandut obiect de mobilier - o masuta de mici dimensiuni (48 de bucati)
Peste 3,6 milioane de vizitatori in Baneasa

Peste 3,6 milioane de persoane au vizitat magazinul Baneasa, aproape 22 de milioane de vizitatori au accesat site-ul www.IKEA.ro, in timp ce peste 202.360 de comenzi au fost plasate online. Dintre cele peste 20 de milioane de produse IKEA care au ajuns in casele romanilor, 62% au fost obiecte de mobilier si 38% accesorii. Familia de accesorii OFTAST si familia de mobilier LACK au fost cele mai populare, scaunul INGOLF si farfuria OFTAST fiind cele mai vandute din categoriile respective.



Citeste si