Pentru anul in curs, furnizorul de sisteme de climatizare MIT Clima, cu o activitate de noua ani pe piata locala, estimeaza o cifra de afaceri de circa 13 milioane euro, o crestere cu 15% comparativ cu 2018, datorata in special includerii brandului Hisense in portofoliul sau.

MIT Clima estimeaza ca Hisense contribuie in acest an cu circa 35% la realizarea cifrei de afaceri. Peste 2/3 din proiectele Hisense au venit din zona comerciala si industriala - cladiri de birouri, hoteluri, dar si un proiect aflat in derulare pentru un parc logistic.

"Ne concentram in special pe spatii destinate birourilor, hotelurilor sau retelelor comerciale. In Romania, ne dorim parteneriate pe termen lung si estimam o crestere a vanzarilor cu 20% pentru anul viitor", explica Shane Dong, regional director of East Europe, overseas business department. Cele mai importante vanzari pentru brandul Hisense provin din zona Capitalei (45%) si zona Cluj – Timisoara (35%).

Pentru anul urmator, MIT Clima isi propune sa creasca numarul proiectelor din zona comerciala si industriala, vizand si partea de Est a tarii. "Vara care a trecut a reprezentat un sezon bun pentru gama rezidentiala Hisense. Peste 70% din volumul de vanzari provine din zonele Bucuresti si Constanta, iar clientii s-au orientat in special catre solutiile economice din gama Hisense", arata compania.

Planurile pentru anul viitor au in vedere extinderea colaborarii cu retelele de DIY, dar si cresterea vanzarilor in orase precum Cluj, Timisoara si Iasi. "Pentru anul in curs estimam o cifra de afaceri de circa 13 milioane euro, o crestere cu 15% comparativ cu 2018, datorata in special includerii Hisense in portofoliul MIT Clima, spune, de asemenea, Dan Stoica, director general MIT Clima.

Citeste si:
Reactia oamenilor de afaceri la split TVA: ce spune CEO-ul Avi Compact
Manager de top, despre split...

Printre cele mai importante proiecte MIT Clima se numara: restaurantele KFC, sediile Banca Transilvania, fabrica Coca-Cola, fabrica Continental, Parcul Industrial Sema Park, benzinariile MOL sau magazinele Mega Image.

Grupul Hisense a inregistrat in 2017 o cifra de afaceri de 15 miliarde de dolari, iar in prezent detine 16 fabrici in mai multe tari si 12 centre de cercetare-dezvoltare. Produsele Hisense sunt vandute in peste 130 de tari.

Sursa foto: Panya7 / Shutterstock

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Cum au devenit cladirile noastre mai inteligente. Tehnologia din spate