"Punem pret pe plastic" a fost lansat in luna iulie in Capitala si extins luna aceasta in alte cinci orase: Timisoara, Cluj-Napoca, Oradea, Buzau si Constanta.

"Raspunsul clientilor a fost unul bun, iar proiectul a fost extins din 11 octombrie in cinci orase prezent in Timisoara, Oradea, Cluj-Napoca, Buzau si Constanta. Si evident ca avem in vedere mai mult de atat. Reconfirma interesul si faptul ca suntem intr-o alta etapa de dezvoltare a clientului", a declarat Narcis Horhoianu, director de marketing al Carrefour, in cadrul evenimentului Retail Arena, organizat de wall-street.ro.

Ne bucuram sa avem aceasta oferta catre client, clientul priveste cu alti ochi si cu alta atitudine actul de sustenabilitate

Citeste si:
Brandul romanesc IONA aduce o premiera in productia de bijuterii
Brandul romanesc IONA...

Programul propus de retailerul francez contine activitati concrete pentru reducerea, refolosirea si reciclarea plasticului si a altor deseuri. Potrivit reprezentantilor Carrefour, in 2018, romanii au reciclat aproape 200 de tone de plastic prin intermediul statiilor SIGUREC si au cumparat 20 de milioane de pungi biodegradabile.

Evenimentul retailArena se adreseaza atat marilor lanturi de retail, magazinelor online cat si furnizorilor de servicii, specialistilor in logistica si marketing, proprietarilor de spatii comerciale si producatorilor din FMCG. retailArena 2019 este un eveniment sustinut de: Carrefour Romania, eMag, VTEX, Fan Courier, Mastercard, CustomSoft, Iulius Town, Metro, Answear.ro, Enterprise Concept, Filip & Company, La doi Pasi, Hervis, Leverage, ING, SAP, Colliers, JYSK, Danone, Cushman & Wakefield, Quik, Cris-Tim, Mondelez, Kik, Environ si Altex.

Foto harta: Carrefour Romania

Citeste si:
2Performant: Cum si ce au cumparat romanii de Black Friday 2019
2Performant: Romanii au...