Oferta de beneficii extrasalariale pe care companiile din Romania le pot oferi angajatilor se diversifica cu abonamentul la dentist IziDoc, unic in Romania, prin care salariatii pot alege dintr-o retea de peste 200 de dentisti din Bucuresti, Cluj-Napoca, Sibiu si Ploiesti.

Abonamentul IziDoc are un cost de pana la 29 de euro pe an si le permite angajatilor sa aleaga dintr-o retea de peste 200 de dentisti in prezent, si sa beneficieze de reducerile si gratuitatile oferite de acestia.

Reteaua cuprinde, la finalul anului 2019, orasele Bucuresti, Cluj-Napoca, Sibiu si Ploiesti, si se va extinde in toate marile orase pana la jumatatea anului urmator, cand se estimeaza ca va avea 150 de clinici-partenere, cu peste 500 de dentisti, si minimum 5.000 de abonati. Companiile care ofera in prezent angajatilor abonamentul IziDoc sunt din domeniile IT, financiar si energie.

“In Romania, pacientii au, in general, o singura optiune, sa plateasca integral serviciile stomatologice, in cadrul cabinetelor private. Abonamentul IziDoc, care functioneaza ca beneficiu extrasalarial neimpozabil si pentru care angajatorii platesc intre 21 si 29 de euro pe an pentru fiecare angajat, le ofera abonatilor posibilitatea sa isi aleaga de pe platforma de beneficii dentare izidoc.ro medicul dentist potrivit nevoilor si asteptarilor lor”, declara Diana Enachescu, fondatorul IziDoc.

16% dintre romani sunt stanjeniti de starea danturii lor

Clinicile si cabinetele medicale partenere iziDoc sunt selectate dupa criterii de calitate profesionala si distribuire geografica. Abonatii isi pot alege medicul dentist in special dupa criterii precum proximitatea, experienta, discount-urile oferite si preturile practicate, platforma izidoc.ro oferind toate aceste informatii, dar si educatie dentara constanta pentru constientizarea importantei ingrijirii regulate a sanatatii dentare.

Citeste si:
Pastreaza fara efort angajatii valorosi: cum sa faci asta
Pastreaza fara efort...

Statistici realizate la nivelul Uniunii Europene arata ca Romania este la coada clasamentului privind cheltuielile per capita pentru serviciile stomatologice si se claseaza pe primele locuri in privinta problemelor dentare, 80% dintre romani confruntandu-se cu asemenea afectiuni. Un studiu privind sanatatea orala in tarile UE arata ca doar 30% dintre romani au dantura naturala completa, fata de media din tarile nordice, care depaseste 50%.

O sanatate orala precara poate afecta considerabil, si pe termen lung, increderea de sine si calitatea vietii unei persoane, fapt reflectat de statisticile de profil care arata ca 16% dintre romani s-au declarat stanjeniti de starea danturii lor, fata de media europeana de doar 7%. Nici la capitolul preventie si vizite regulate la medicul dentist statisticile nu stau mai bine, in ultimele 12 luni doar 34% dintre romani mergand la un control stomatologic de rutina, fata de 57% media europeana sau 83% in Olanda.

“Din experienta de pana acum, angajatorii care ofera abonamentul la stomatolog salariatilor, ca o completare a celui medical clasic, au inteles importanta protejarii sanatatii dentare a angajatilor lor. Urmaresc sa aiba angajati sanatosi, zambitori, constienti de importanta preventiei dentare si, bineinteles, motivati pentru performanta”, precizeaza Diana Enachescu.

Platforma de beneficii dentare IziDoc sustine, inca de la aparitie, accesul la serviciile stomatologice pentru cei aflati in situatii mai putin fericite. , cu ajutorul Zanei Merciluta, primul cabinet stomatologic mobil din Romania. Aceasta, prin Asociatia MerciCharity, si alaturi de medici dentisti voluntari, ajuta copiii sa isi rezolve probleme dentare urgente si ii indruma spre preventie.

Citeste si:
Cauti finantare? Care sunt elemente pregatitoare pentru o tranzactie
Cauti finantare? Sunt mai...

Platforma de beneficii dentare reprezinta o investitie de 50.000 de euro a antreprenorului Diana Enachescu, alaturi de doi parteneri, unul fiind medic dentist si trainer in domeniul stomatologic, iar cel de-al doilea activand la nivel european in domeniul vanzarilor de materiale stomatologice.

Diana Enachescu vine din consultanta de management si are expertiza in dezvoltare si implementare de noi strategii, transformare organizationala, fuziuni si achizitii in domenii precum energie, retail, utilitati sau pharma. Cu o experienta profesionala de 14 ani, a lucrat in cadrul companiei globale de consultanta A.T. Kearney, precum si in industria pharma.

Sursa foto: Shutterstock

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Wizz Air introduce doua rute noi in 2020