Meli Melo Paris a deschis trei magazine noi

Meli Melo Paris a deschis inca 3 noi magazine, dintre care unul in Bucuresti, aflat in Auchan Militari, unul in Arad, aflat in Arad Atrium Mall, si al treilea, in Timisoara, in incinta Iulius Mall.

Noul magazin Meli Melo din Auchan Militari are o suprafata de 30 mp si contine oferta basic de produse si accesorii fashion a brandului.

Magazinul Meli Melo din Arad Atrium Mall este primul magazin al brandului din Arad, are o suprafata de 40 mp si, de asemenea, contine oferta basic de produse si accesorii fashion.

Noul magazin din Timisoara, deschis in Iulius Mall Timisoara, este situat la etajul unu, fiind al doilea magazin Meli Melo Paris din incinta acestui complex comercial si cel de-al 4-lea din oras. Este department store, cuprinzand atat colectiile de fashion cat si home&deco ale retailerului, expuse pe o suprafata generoasa, de 270 de metri patrati.

Meli Melo – Paris a deschis primul magazin in anul 1998 in Bucuresti, in prezent detinand un total de 68 de magazine, dintre care 1 magazin Exclusive, 1 magazin in sistem de franciza, 5 department stores, 7 magazine deco, 4 magazine in Chisinau (Republica Moldova), 3 magazine in Belgrad (Serbia) si 3 magazine in Sofia (Bulgaria), precum si un online shop: melimelo.ro.
Stephane Dumas povestea, pentru wall-street.ro, cum a venit la 20 de ani in Bucuresti, doar cu un rucsac in spate si mult entuziasm si a creat aici unul dintre cele mai longevive businessuri din fashionul romanesc, Meli Melo.

“Am emigrat in Romania in 1994, la varsta de 22 de ani. Voiam sa descopar o noua tara, sa am parte de noi experiente si aventuri. Am ales Romania pentru ca aici se mutase cel mai bun prieten al meu in urma cu sase luni. Cand am plecat, am luat cu mine doar un rucsac, 2.000 de dolari, dar multe vise si energie. Eram pregatit de orice pentru a reusi pentru ca nu aveam nimic de pierdut”, spune Stephane Dumas.

Citeste si:
Coronavirus | Retailerii cer închiderea mall-urilor și sprijin după...
Retailerii cer închiderea...

Stephane Dumas a pus bazele Meli Melo in 1998, dupa un concept similar din Franta. Omul de afaceri recunoaste ca a fost inspirat de o retea de magazine franceza. “In urma cu douazeci de ani, piata romaneasca era una virgina. Nu intrasera inca brandurile internationale si era momentul potrivit sa incepi o afacere”.

Cand e intrebat de cum a reusit sa faca Meli Melo un brand de referinta in piata de accesorii, francezul spune ca strategia Meli Melo a fost de a-si adapta colectiile in functie de preferintele consumatorilor: “Am incercat in toti acesti ani sa urmarim trendurile din piata, sa ne ascultam colegii din magazine, dar si clientii si sa fim flexibili in functie de situatiile pe care le intampinam”, explica Stephane Dumas.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Citește și
Retailerul online de mobilă Bonami deschide primul magazin fizic
Setari Cookie-uri