12 Februarie 2020

Secom a finalizat 2019 cu o cifra de afaceri de peste 25,5 milioane de euro, in crestere cu 21% fata de anul anterior



Secom®, companie romaneasca specializata in importul, promovarea si comercializarea de produse naturale pentru sanatate si frumusete, a ajuns la o cifra de afaceri de peste 25,5 milioane de euro, in crestere cu 21% fata de anul anterior, si o echipa de 190 de oameni dispusa la nivel national. Totodata, business-ul a investit peste 3,3 milioane de euro in extinderea portofoliului, dezvoltarea echipei si imbunatatirea competentelor functionale si de management.

„2019 a fost un an foarte bun pentru Secom, in care am asezat caramizi solide la dezvoltarea sustenabila a companiei. Suntem mandri de inovatiile aduse in portofoliu, de echipa Secom si avem incredere in viziunea noastra pentru urmatorul deceniu. Un pas important va fi 2020, care are toate premisele sa fie unul reusit, in care ne asteptam sa avem o crestere de doua cifre si sa imbunatatim rata profitabilitatii companiei”, declara Lucia Costea, CEO Secom.

In ceea ce priveste portofoliul, 2019 s-a tradus in materie de inovatie prin extensii de game, atat in cadrul segmentului de probiotice (Jarro Dophilus Ultra, Jarro Dophilus Infant2 si Jarro Dophilus Mood), celui de multivitamine si minerale (gama Alive! Ultra), cat si in segmentul de minerale-calciu (Alive Calcium + D3), dar si la nivelul gamei de pediatrie ChildLife (Hepato-Care).

Anul trecut, Secom a extins si portofoliul de cosmetice prin introducerea gamei pentru barbati Andalou Men si a gamei CannaCell® sub egida brandului Andalou Naturals.

In 2020 compania are in plan dezvoltarea business-ului, atat pe verticala cat si pe orizontala, continuarea investitiilor in tehnologizarea si automatizarea proceselor, in comunicarea relevanta cu consumatorul prin initiative de marketing targetate si, nu in ultimul rand, in proiectele educative menite sa sustina romanii in accesarea unui stil de viata mai sanatos.

Totodata, alte prioritati sunt consolidarea lantului de retail, cresterea coeziunii echipei actuale si relocarea Head Office-ului Secom intr-un nou sediu in nordul capitalei.

Produsele Secom® sunt disponibile in peste 8000 de farmacii si magazine cu profil naturist la nivel national, pe www.secom.ro si in cele 14 magazine Secom® din Bucuresti, Bacau, Brasov, Cluj-Napoca, Iasi, Ploiesti, Pitesti, Sibiu, Timisoara, Arad si Oradea.



Citeste si