Cei peste 100.000 de angajati romani care au folosit anul trecut abonamentele 7card (crestere de 42% y/y) au facut patru milioane de ore de miscare, echivalentul a 454 de ani. De asemenea, au ars doua miliarde de calorii, dublu fata de anul 2018. In plus, varsta medie a abonatilor 7card a fost de 31 de ani, cel mai tanar abonat fiind un copil de patru ani din Cluj (un insotitor). La polul opus, se afla o doamna in varsta de 70 de ani din Bucuresti.

Astfel, cele mai populare activitati sportive au fost fitness si aerobic, urmate de yoga, cycling, inot, escalada si CrossFit. In 2019, bucurestenii au fost mari amatori de escalada si CrossFit, in timp ce clujenii au fost atrasi de arte martiale si Tae Bo, iar timisorenii au ales pilates, cycling si Tae Bo. La Brasov, abonatii 7card au preferat clasele de zumba si pilates, in timp ce la Iasi, acestia s-au relaxat la piscina si la CrossFit, potrivit unui comunicat de presa.

Potrivit studiului realizat de reprezentantii 7card, 53% dintre abonatii activi din 2019 au fost barbati, iar 47% au fost femei. Categoria de varsta de 26 de ani a ramas cea mai activa si in 2019.

Cand merg romanii la sala

De asemenea, cea mai activa zi din reteaua 7card a fost 18 martie 2019, comparativ cu anul 2018, cand aceasta a fost 12 februarie. Cei mai multi abonati prefera sa faca sport in zilele de luni. In timpul saptamanii, cel mai popular interval orar este 18.00- 19.00 (dupa job), iar in weekend se remarca perioada 09.00- 10.00. In acest sens, cei mai matinali abonati sunt in Braila, Beclean si Alba Iulia. Acestia sunt urmati de cei mai multi care prefera intervalul de pranz, aflati in Marghita, Sfantu Gheorghe, Campina. Nu in cele din urma, abonatii care frecventeaza salille dupa-amiaza sunt concentrati in Timisoara, Sibiu, Pitesti.

Cine frecventeaza salile de sport

In functie de salile frecventate si comportament, abonatii 7card sunt grupati in trei categorii. In primul rand se afla exploratorii. Acestia sunt cei care au incercat cele mai multe activitati de relaxare si sport, iar ei sunt localizati in Cluj-Napoca, Craiova si Timisoara. Pe locul secund se afla cei mai prietenosi, acestia fiind cei care au adus cei mai multi insotitori. "Prietenosii" se regasesc cu preponderenta in Targu- Mures, Satu Mare si Cluj- Napoca. Nu in ultimul rand, categoria a treia este data de plimbareti. Acestia sunt cei care frecventeaza sali din alte orase. Studiul a aratat ca sunt, de fapt, cei care fac naveta la job si prefera sa faca sport imediat dupa terminarea orelor de munca. Cei mai multi se regasesc in Suceava, Ramnicu Valcea si Mioveni.

"Reteaua 7card cuprinde aproximativ 700 de centre de sport si relaxare in 56 de orase din tara (aproximativ 70% din totalul de centre existente), iar Cluj-Napoca a ramas, si in 2019, orasul cu cea mai mare oferta de centre de sport si relaxare raportata la populatie: 27 locatii/ 100.000 de locuitori. Un TOP 5 al celor mai active industrii cuprinde companii din sectorul auto si componente auto, software si servicii IT, bancar, public si retail", declara Andrei Cretu, co-fondator 7card.

In 2019, compania Benefit Seven a avut o cifra de afaceri de 9,5 milioane de euro. Pentru 2020, reprezentantii companiei estimeaza o suma de 14,5 milioane de euro. Compania, infiintata in 2011, a ajuns la un numar de aproximativ 700 de sali la nivel national si la un numar de peste 50.000 de utilizatori activi, in 2.000 de companii. In Bucuresti exista un numar de 235 de sali care fac parte din programul 7card. In august 2019, Sodexo Romania a finalizat preluarea pachetului integral de actiuni al 7card.

Sursa foto: Pixabay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri