2 Martie 2020

De mărțișor, românii au căutat în magazinele online ochelari care să îi protejeze de coronavirus



În weekendul de mărțișor, românii au căutat în magazinele online ochelari care să îi protejeze de coronavirus, potrivit unui comunicat emis de magazinul de optică Lensa.

"Clienții noștri au decis să profite de oferta de Mărțișor și acest lucru s-a văzut inclusiv în traficul din magazinul din București. De data aceasta, am avut și cereri mai puțin obișnuite din partea câtorva clienți, care au dorit să-și protejeze ochii de coronavirus, probabil în urma informațiilor privind răspândirea virusului prin gură, nas și ochi. Ochelarii de vedere și ochelarii de soare reprezintă o barieră eficientă împotriva vântului și a prafului. Cu toate acestea, nu avem informații privind eficiența protecției împotriva virușilor. Este, probabil, o măsură suplimentară de precauție”, a precizat Daniel Crăciun, CEO al Lensa.ro.

În weekendul de mărțișor, peste 1.000 de perechi de ochelari de soare și de vedere au fost comandate în showroomurile Lensa și în magazinul online. Ochelarii de soare și de vedere au fost în topul cererilor clienților.

Oftalmologii recomandă, în orice sezon, protecția ochilor de soarele puternic. Ochelarii de soare protejează vederea de razele UV, iar ochelarii de vedere redau o vedere clară. Protecția la vânt, praf și alte microorganisme poate fi un beneficiu colateral.

Lensa deține patru showroom-uri proprii în România, în București, Cluj-Napoca, Timișoara și Iași. Investițiile totale în extinderea rețelei fizice depășesc 300.000 de euro. Anul acesta, Lensa.ro se așteaptă la o cifră de afaceri de peste 7 milioane de euro din comerțul cu ochelari de soare, ochelari de vedere, lentile de contact colorate și lentile de vedere.

Lensa.ro este un brand românesc deținut de antreprenorii Daniel Crăciun și Florin Niță, cu peste 100.000 de comenzi anual.



Citeste si