Compania de curierat Sameday anunță că din aprilie va folosi, contra cost, pungi din plastic 100% reciclat în procesul de livrare.

Compania de curierat se angajează ca 30% din sumele colectate să fie folosite pentru a identifica și testa diferite variante de pungi eco-friendly, urmând ca în cel mult 6 luni să ofere clienților primul ambalaj 100% bio-degradabil. Mai mult, 70% din sume se vor regăsi în bonusuri de performanță ale angajaților cu scopul de a impulsiona îmbunătățirea timpilor de preluare și livrare a coletelor, se arată într-un comunicat de presă.

Sameday a implementat deja mai multe măsuri cu scopul de a reduce efectele negative ale serviciilor de curierat asupra mediului. Dezvoltarea serviciului easybox (aproape 400 de lockere deja instalate în toată țara) a permis reducerea amprentei de carbon cu peste 95%, datorită numărului mic de rute parcurse de un curier pentru livrarea comenzilor.

Compania livrează din 2019, în București, cu șase mașini 100% electrice și își propune ca până la finalul anului flota să ajungă la 70 de unități. De asemenea, centrul logistic Sameday din Chitila este alimentat cu energie 100% verde, iar peste 90% dintre contractele Sameday sunt semnate electronic, reducându-se astfel consumul de hârtie și de alte consumabile.

Înființată în 2007, Sameday oferă clienților și partenerilor servicii de curierat la nivel național, livrare în aceeași zi în București și în zonele limitrofe, program de livrare, de la 09:00 la 21:00 sau livrare în lockere. Sameday livrează în peste 7.000 de localități.

În prezent, expedierile Sameday sunt procesate în două hub-uri logistice, unul amplasat în apropiere de orașul Chitila și unul în județul Sibiu.

Sursa foto: Sameday România

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri