„De câteva săptămâni avem un comitet de criză, din momentul în care a devenit anticipabil faptul că este posibil să crească numărul de cazuri confirmate (cu Coronavirus - n.r.). Zilnic dezinfectăm magazinele, exact cum scrie în hotărârea comitetului special, în zona caselor, a clanțelor și a coșurilor. Pe de altă parte, modificăm programul angajaților ca să ne asigurăm că avem un maxim de angajați prezenți în zona caselor”, a explicat Gabriel Pâslaru, manager Relații Publice al Profi.

Retailerul cu cele mai multe magazine din România anunță că va reduce din sarcinile zilnice ale angajaților, precum activități de inventariere sau de așezare a produselor în depozite, pentru a se concentra pe relația cu clienții și reducerea cozilor de la casele de marcat în acestă perioadă, în care numărul persoanelor infectate cu Coronavirus este în creștere.

„Reducem din rutinele zilnice, precum activități de inventariere sau așezarea mărfii în depozite, pentru ca, pe cât posibil, cozile să fie limitate. Aceste rutine zilnice pot fi reduse pe perioade excepționale astfel încât să le poți da oamenilor alte sarcini. Nu vom avea angajați suplimentari în această perioadă”, a completat Pâslaru.

Hipermarketurile, supermarketurile și magazinele de cartier trebuie să asigure dezinfecția frecventă a suprafețelor expuse (cărucioare, coșuri de cumpărături, clanțe de la uși, butoane de la lifturi etc.), în special în zona caselor de marcat. Mai mult, magazinele trebuie să instituie măsuri privind evitarea aglomerării de persoane în spațiile comerciale, a anunțat ministrul interimar de Interne, Marcel Vela.

Citeste si:
WDP dezvoltă două proiecte logistice pentru Profi în Timișoara și...
WDP dezvoltă două proiecte...

Profi are cea mai extinsă rețea de magazine din România, de aproape 1.200 de magazine și peste 17.000 de angajați. Lanțul de supermarketuri și magazine de proximitate în România, deținut de către fondul de investiții Mid Europa Partners, operează pe plan local supermarketurile și magazinele de proximitate Profi Standard, Profi City și Loco. În 2018, Profi si-a majorat afacerile cu 25%, cel mai mare ritm de creștere dintre primii 10 jucatori, ajungând astfel la peste 5,9 miliarde de lei. În același timp, însă, în 2018 retailerul a ieșit pe pierdere, cu 90 de milioane de lei.